Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] poszukuje pluginu na brak noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 14.03.2012 19:05

szukam pluginu w ktorym po wpisaniu danej komendy model naszego noza zmienia sie na nic czyli mamy noz ale go nie widzimy - a co za tym idzie mamy wiecej fps-ow
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.03.2012 20:45

Pewnie chodzi Ci o model niewidzialnego noża ;)
Niestety nie mam tego modelu, ale pewnie Ty masz skoro grałeś na jakimś serwerze z tym modelem ;)
model nazwij v_nowy_noz.mdl i wgraj go do folderu models
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new ma[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /noz","zmien")
	register_event("CurWeapon","zmiana","be","1=1")
}
public plugin_precache()
	precache_model("models/v_nowy_noz.mdl")
public client_connect(id)
	ma[id]= false
public zmien(id)
{
	if(!ma[id])
	{
		ma[id] = true
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")
	}
}
public zmiana(id)
{
	if(ma[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.03.2012 20:52


#include <fun>

public plugin_init()

register_clcmd("say /noz","noz");



public noz(id)

[b]strip_user_weapons(id)[/b]




  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.03.2012 21:56

G[o]Q nie powinno by czasem:

#include
public plugin_init()
register_clcmd("say /noz","noz");
public noz(id)
strip_user_weapons(id)
??

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 14.03.2012 21:57

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.03.2012 22:58

nie po include musi byc fun a co do bbcodów to wina edytora xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 17.03.2012 18:43

dziala dzięki all


//do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 18.03.2012 00:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych