Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Szukałem ale nie mogłem znaleźć - Funkcje.
		 Temat rozp. tosiek1296, 14.03.2012 18:49
	
	
	
	
		5 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.03.2012 18:49
					1. Chodzi mi o funkcje na dodawanie HP.
Dokładniej - Mam postać ze skillem ( np. ) Leczenie, po użyciu skilla dodaje ( np. ) 10 hp
Ktoś mnie uderzył z 200 spadło na 150 ( HP oczywiście )
Użyłem skilla mam 160, drugie użycie 170, trzecie 180...
I chodzi mi o funkcje na dodawanie hp, bo :
set_user_health(id, 10)
To zmienia mi z 200 hp na 10 a ja chce aby co użycie dodawało +10 hp
Chodzi mi tylko o funkcje coś ala:
set_user_health(id, 10)
2. Da się jakoś dać wartość w "%"
Np. tu:
set_user_health(id, 10)
10 na %
3. Funkcja na 2x większe obrażenia z KAŻDEJ broni.
Na razie tylko, z góry Dziękuję.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Dokładniej - Mam postać ze skillem ( np. ) Leczenie, po użyciu skilla dodaje ( np. ) 10 hp
Ktoś mnie uderzył z 200 spadło na 150 ( HP oczywiście )
Użyłem skilla mam 160, drugie użycie 170, trzecie 180...
I chodzi mi o funkcje na dodawanie hp, bo :
set_user_health(id, 10)
To zmienia mi z 200 hp na 10 a ja chce aby co użycie dodawało +10 hp
Chodzi mi tylko o funkcje coś ala:
set_user_health(id, 10)
2. Da się jakoś dać wartość w "%"
Np. tu:
set_user_health(id, 10)
10 na %
3. Funkcja na 2x większe obrażenia z KAŻDEJ broni.
Na razie tylko, z góry Dziękuję.
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.03.2012 19:08
	
	
    DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
  
  
  
    
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
				
				
				
			
				💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.03.2012 19:24
					Dark, ten link co mu podałeś to będzie do numeru 3
a 2:
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				a 2:
set_user_health(id, get_user_health(id)+floatround(get_user_health(id)/100 * 15)) // to będzie w procentach, 15 to 15%
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 14.03.2012 19:28
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.03.2012 16:03
					Dzięki za pomoc <3
Jeszcze takie małe pytanko, co do tego:
set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
Bo gdy mam pełne hp ( np. 190 ) to gdy się leczę to bez końca ( wczoraj osiągnąłem 1200 hp
 )
Jak zrobić by zależnie od lv ( bo to lv zależy od ilości HP ) hp ładowało się na max ale ograniczonej ilości czyli np. 150?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Jeszcze takie małe pytanko, co do tego:
set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
Bo gdy mam pełne hp ( np. 190 ) to gdy się leczę to bez końca ( wczoraj osiągnąłem 1200 hp
Jak zrobić by zależnie od lv ( bo to lv zależy od ilości HP ) hp ładowało się na max ale ograniczonej ilości czyli np. 150?
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.03.2012 16:05
					Możesz sprawdzać ilość hp gracza przed dodaniem :
					
				
				
				
				
				
								
				
					
if(get_user_health(id) < 150)
{
	set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
}
					
					If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod













