Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukałem ale nie mogłem znaleźć - Funkcje.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tosiek1296

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Wędrzyn
Offline

Napisano 14.03.2012 18:49

1. Chodzi mi o funkcje na dodawanie HP.

Dokładniej - Mam postać ze skillem ( np. ) Leczenie, po użyciu skilla dodaje ( np. ) 10 hp
Ktoś mnie uderzył z 200 spadło na 150 ( HP oczywiście )
Użyłem skilla mam 160, drugie użycie 170, trzecie 180...

I chodzi mi o funkcje na dodawanie hp, bo :
set_user_health(id, 10)
To zmienia mi z 200 hp na 10 a ja chce aby co użycie dodawało +10 hp

Chodzi mi tylko o funkcje coś ala:
set_user_health(id, 10)
2. Da się jakoś dać wartość w "%"
Np. tu:
set_user_health(id, 10)

10 na %
3. Funkcja na 2x większe obrażenia z KAŻDEJ broni.
Na razie tylko, z góry Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 19:08

1.set_user_health + get_user_health
2.http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/
  • +
  • -
  • 1

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.03.2012 19:18

1. set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 19:24

Dark, ten link co mu podałeś to będzie do numeru 3

a 2:
set_user_health(id, get_user_health(id)+floatround(get_user_health(id)/100 * 15)) // to będzie w procentach, 15 to 15% 

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 14.03.2012 19:28

  • +
  • -
  • 1

#5 tosiek1296

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Wędrzyn
Offline

Napisano 15.03.2012 16:03

Dzięki za pomoc <3
Jeszcze takie małe pytanko, co do tego:
set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
Bo gdy mam pełne hp ( np. 190 ) to gdy się leczę to bez końca ( wczoraj osiągnąłem 1200 hp O.o )
Jak zrobić by zależnie od lv ( bo to lv zależy od ilości HP ) hp ładowało się na max ale ograniczonej ilości czyli np. 150?
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.03.2012 16:05

Możesz sprawdzać ilość hp gracza przed dodaniem :
if(get_user_health(id) < 150)
{
	set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych