Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszanie celownika AWP oraz Scout'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 14.03.2012 17:58

Przeszukałem pod tym względem internet i aż się zdziwiłem, że jeszcze nikt nie napisał takiej wtyczki.
Mianowicie chodzi o plugin który zabrania używania celownika dla (głównie) AWP oraz Scout'a. Chodzi mi o kwestię podmieniania modeli, Byłaby jakaś możliwość wymuszenia używania standardowego modelu ?? Jeśli nie, to może dałoby radę napisać plugin i dodać do niego standardowy model celownika (czyli jego brak) który pobierałby się przy wchodzeniu na serwer i byłby wymuszany jako standardowy na owym serwerze ?? A może jeszcze coś innego ?? Chyba każdy rozumie o co mi chodzi. Macie jakieś pomysły ??
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 18:37

możesz sprawdzać czy gracz ma identyczny model jak na serwerze wtedy jednak nikt ze zmienionym modelem awp nie będzie mógł grać

możesz też zmienić nazwę standardowego modelu na jakaś swoją własną , wymuszać identyczność plików na serwerze i u gracza ( tak aby nie można było podmienić ) i ustawiać go zamiast standardowego modelu
  • +
  • -
  • 0

#3 glutex

    Mamamba

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 14.03.2012 21:53

możesz też zmienić nazwę standardowego modelu na jakaś swoją własną , wymuszać identyczność plików na serwerze i u gracza ( tak aby nie można było podmienić ) i ustawiać go zamiast standardowego modelu


No mniej więcej o to mi chodzi (o ile dobrze zrozumiałem), ale jak to niby zrobić ??
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#4 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 15.03.2012 00:11

Takie coś było by dobre ? xD

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "forma"
new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";
new const model_player[] = "models/i/p_awp.mdl";
new const model_world[] = "models/i/w_awp.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id)
{

if(read_data(2) == CSW_AWP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
}
else return FMRES_IGNORED;

return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent,const model[])
{

for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
{

{
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;

if(equali(model,model_world))
{
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)
}

  • +
  • -
  • 1

#5 glutex

    Mamamba

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 15.03.2012 10:44

Mógłbyś wytłumaczyć zasadę działania tego plugin'u ??
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.03.2012 14:14

Musisz wgrać modele awp takie jak Ty chcesz do
models/i/
, musisz wgrać tam p_awp.mdl,v_awp.mdl,w_awp.mdl
Plugin zmienia model awp na ten w folderze i/, sprawdza podczas zmiany broni czy ta broń to awp jeśli tak to podmienia.

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.03.2012 14:49

Czyli, krótko mówiąc ściąga graczowi awp z serwera . Da się oczywiście to podmienić, ale we wszelkich poradnikach pisze aby wgrywać do models/ więc raczej po problemie.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 glutex

    Mamamba

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 15.03.2012 15:26

Można wiedzieć czemu akurat trzy modele, skoro chodzi o podmianę tylko jednego celownika ?? Jeśli to modele lunety, to można je usunąć - one mnie nie interesują. Chodzi tylko o główny model celownika (bez przybliżenia).
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.03.2012 16:52

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "model"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "forma"



new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")

}

public event_MDL(id){

	if(read_data(2) == CSW_AWP){

		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);

	}

}

public plugin_precache(){

	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view);

	force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view );

}

  • +
  • -
  • 2

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.03.2012 17:29

Można wiedzieć czemu akurat trzy modele, skoro chodzi o podmianę tylko jednego celownika ?? Jeśli to modele lunety, to można je usunąć - one mnie nie interesują. Chodzi tylko o główny model celownika (bez przybliżenia).

Odpowiada to za bron leżącą na ziemi , broń w ręce i model pierwszoosobowy

Plugin @up działa na jednym modelu.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.03.2012 18:46

Plugin @up działa na jednym modelu


bo celownik jest tylko w jednym modelu w reszta modeli jest identyczna jak domyslne xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 glutex

    Mamamba

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 15.03.2012 19:59

Mógłby ktoś wrzucić oryginalny model celownika ?? Bo przed chwilą sobie właśnie to spieprzyłem... Dołączona grafika

Dodatkowo prosiłbym jeszcze o dodanie do tego Scout'a... Dołączona grafika

Użytkownik glutex edytował ten post 15.03.2012 20:28

  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#13 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.03.2012 15:56

Wersja ze scout'em


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "forma"

new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";
newconst model_view2[]="models/i/v_scout.mdl";

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id){
if(read_data(2) == CSW_AWP){
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
}

if(read_data(2) == CSW_SCOUT){
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view2);

}
}
public plugin_precache(){
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view);
force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view );

engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view2);
force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view2 );
}
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.03.2012 16:07

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "model"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "forma"



new const model_view[] = "models/i/v_awp.mdl";

new const model_view2[]="models/i/v_scout.mdl";



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")

}

public event_MDL(id){

	if(read_data(2) == CSW_AWP){

		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);

	}

	else if(read_data(2) == CSW_SCOUT){

		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view2);

		

	}

}

public plugin_precache(){

	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view);

	force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view );

	

	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view2);

	force_unmodified( force_exactfile , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , { 0.0 , 0.0 , 0.0 } , model_view2 );

}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych