Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ShootLimiter


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rash

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 27.02.2009 02:59

Dobry wieczór. :)

Poszukuję pluginu, który ograniczy strzelanie z USP. Dokładniej zakładam serwer BHOP-a i chciał bym coś takiego wprowadzić, że jak ktoś strzeli raz to na miejscu celownika pojawia mu się komunikat powiedzmy "Strzelanie jest zabronione" przy następnym strzale znowu inny i tak do 3 strzałów a za 4 broń mu wypada. Jeżeli ktoś by owy plugin posiadał bardzo bym był wdzięczny za jego udostępnienie. Pozdrawiam i czekam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Spyder12

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Kolbuszowa Górna
Offline

Napisano 27.02.2009 07:25

hmmm, nie widziałem czegoś takiego, ale możesz dać plugin że każdemu wypada broń na początku i jeżeli ją podniesie to znowu wypada, pózniej poszukam bo zbieram się do szkoły
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.02.2009 07:37

Masz coś bardzo podobnego: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7941

#4 rash

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 27.02.2009 09:16

A na jakiej zasadzie działa ten plugin "kir3k"
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.02.2009 10:51

Zobacz:
#define EXTRAOFFSET_WEAPONS        4

public give_scout(id)
{
    new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout");                  //jaka born ma byc dodana
    fm_set_weapon_ammo(ent, 0)                                        //tutaj wpisujemy ilosc ammo

    return PLUGIN_HANDLED   
}

// From fakemeta_util
stock fm_create_entity(const classname[])
    return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname))
stock fm_set_weapon_ammo(weapon_id, ammo)
{   
    set_pdata_int(weapon_id, 51, ammo, EXTRAOFFSET_WEAPONS);
}
// From fakemtea_util
stock fm_give_item(index, const item[])
{
    if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
        return 0;

    new ent = fm_create_entity(item);
    if (!pev_valid(ent))
        return 0;

    new Float:origin[3];
    pev(index, pev_origin, origin);
    set_pev(ent, pev_origin, origin);
    set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

    new save = pev(ent, pev_solid);
    dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
    if (pev(ent, pev_solid) != save)
        return ent;

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

    return -1;
}
Tu ustawiasz:
new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout");                  //jaka born ma byc dodana
    fm_set_weapon_ammo(ent, 0)                                        //tutaj wpisujemy ilosc ammo


#6 rash

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 27.02.2009 19:23

Hmmm.. a słuchaj gdy go chcę skompilować to wyskakuje takie coś:
(8) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED"

(13) : error 017: undefined symbol "engfunc"

(16) : error 017: undefined symbol "set_pdata_int"

(17) : warning 203: symbol is never used: "ammo"

(17) : warning 203: symbol is never used: "weapon_id"

(21) : error 017: undefined symbol "equal"

(25) : error 017: undefined symbol "pev_valid"

(29) : error 017: undefined symbol "pev"

(29) : warning 215: expression has no effect

(29) : error 001: expected token: ";", but found ")"

(29) : error 029: invalid expression, assumed zero

(29) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych