Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić 1/na ileś z He


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SpeedEnd

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:DALeko
Offline

Napisano 14.03.2012 10:35

Siemka mam pytanie jak zrobić 1/ileś z He ? w klasa (robie je tu na generatorze klas ) pomóżcie !?

Za pomoc dostaniesz 2 +

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Zwola47

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Sw
Offline

Napisano 14.03.2012 12:51

W generatorze klas na tym forum po prostu po lewej stronie, zjedź w dół i tam masz 1/x z broni, he .
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.03.2012 13:14

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

To przeczy samemu sobie, skoro obrażenia są od granatu, to broń jest granatem, więc nie powinno się pobierać broni, którą aktualnie trzyma atakujący, przecież po rzuceniu HE będzie zapewne trzymał inną broń.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 14.03.2012 17:06

Sry poprawiam :D
1.W include dodajesz:
#include <hamsandwich>
2.Pod includami dodajesz:
#define DMG_HE (1<<24)
3.Do plugin_init dodajesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
4.Na koniec sma dodajesz:


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Jeśli chcesz zmienić szansę natychmiastowego zabicia w miejsce 2 wstawiasz swoją liczbę:
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))


Jak ktoś może to niech usunie poprzedni post bo nie mogę edytowac

Tak jest dobrze ? Nie jestem pewien nie testowałem

Użytkownik Trikolo edytował ten post 14.03.2012 17:06


#5 SpeedEnd

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:DALeko
Offline

Napisano 16.03.2012 13:25

Kurcze :/ teraz nie wiem które działa ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.03.2012 18:53

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 16.03.2012 19:03

1.W include dodajesz:

#include <hamsandwich>

2.Pod includami dodajesz:

#define DMG_HE (1<<24)

3.Do plugin_init dodajesz:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

4.Na koniec sma dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
				
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
				
				if(damagebits & DMG_HE && random_num(1,2) == 1)
				{		
								cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				}
				
				return HAM_IGNORED;
}


Wałkowane 1000 razy... random_num(1,2) == 1) <--- tu zmieniasz szanse na natychmiastowe zabicie, aktulnie 1/2
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych