Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Klasa Predator - brak sterownosci rakiet

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin325

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.03.2012 22:38

Jak w temacie mozna puscic predatora jednak leci on caly czas prosto i nie da sie skrecac za pomoca myszki.

oto sma:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define ILOSC_RAKIET 2
#define MAX 32
#define CZAS 8
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast, cache_trail;
new bool:predator[MAX+1];
new user_controll[MAX+1], emp_czasowe;
new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1][2];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 3 rakieti naprowadzająca";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "Kamil");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("predator", "*", "touchedpredator");
register_touch("bomb", "*", "touchedrocket");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_ClientKill, "cmdKill");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");//thx Peyote :)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza", 1);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")


}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = ILOSC_RAKIET;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + CZAS > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 8 sekund!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
if(!emp_czasowe)
CreatePredator(id);
else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
CreatePredator(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");

precache_model("models/cod_predator.mdl");
}
public NowaRunda()
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new i = 0; i < num; i++)
{
if(task_exists(players[i]+997))
remove_task(players[i]+997);
}
remove_entity_name("predator")
remove_entity_name("bomb")
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, "sentry")))
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2) == id)
remove_entity(ent);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(user_controll[id])
{
new ent2 = user_controll[id];
if(is_valid_ent(ent2))
{
new Float:Velocity[3], Float:Angle[3];
velocity_by_aim(id, 500, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

entity_set_vector(ent2, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent2, EV_VEC_angles, Angle);
}
else
attach_view(id, id);
}
static ent_id[MAX+1];
new ent = find_drop_pack(id, "pack");
if(is_valid_ent(ent))
{
if(!task_exists(2571+ent))
{
ent_id[id] = ent;
bartime(id, 3)

new info[2];
info[0] = id;
info[1] = ent;
set_task(3.0, "pickup_pack", 2571+ent, info, 2);
}
}
else
{
if(task_exists(2571+ent_id[id]))
{
remove_task(2571+ent_id[id]);
bartime(id, 0);
ent_id[id] = 0;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(emp_czasowe) && emp_czasowe)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte((1<<0)|(1<<3)|(1<<5));
message_end();
}
}

public shakehud()
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(is_user_alive(i))
{
Display_Fade(i,3<<12,3<<12,1<<16,255, 85, 42,215);
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, i);
write_short(255<<12);
write_short(4<<12);
write_short(255<<12);
message_end();
}
}
}
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//predator
public CreatePredator(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "");
else
client_cmd(i, "");
}
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

velocity_by_aim(id, 700, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] *= -1.0;

ent = create_entity("info_target");
create_ent(id, ent, "predator", "models/cod_predator.mdl", 2, 5, Origin);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(cache_trail);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();

predator[id] = false;

attach_view(id, ent);
user_controll[id] = ent;
}
public touchedpredator(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
bombs_explode(ent, 220.0, 400.0);
attach_view(owner, owner);
user_controll[owner] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "sentry"))
{
new id = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2);
if(get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
return HAM_SUPERCEDE;
if(damage >= entity_get_float(ent, EV_FL_health))
{
new Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, Origin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if(!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
UTIL_Kill(id, pid, 70.0, 1<<24, 0)
}
client_cmd(id, "");
Sprite_Blast(Origin);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
//wybuch
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET, 0)
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
public cmdKill()
return FMRES_SUPERCEDE;
public message_DeathMsg()
{
static killer, victim;
killer = get_msg_arg_int(1);
victim = get_msg_arg_int(2);

if(wystrzelony[killer][victim][0])
{
wystrzelony[killer][victim][0] = false;
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wystrzelony[killer][victim][1])
{
wystrzelony[killer][victim][1] = false;
set_msg_arg_string(4, "m249");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock create_ent(id, ent, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3])
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent, szModel);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent, fOrigin);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock bartime(id, number)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(number);
message_end();
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id);
write_short(duration);
write_short(holdtime);
write_short(fadetype);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}
stock find_drop_pack(id, const class[])
{
new Float:origin[3], classname[32], ent;
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 75.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname, class))
return ent;
}
return 0;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile)
{
if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))
wystrzelony[atakujacy][obrywajacy][ile] = true;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
}

stock getClosestPlayer(ent)
{
new iClosestPlayer = 0, Float:flClosestDist = 9999.9, Float:flDistanse, Float:fOrigin[2][3];
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a]
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || !ExecuteHam(Ham_FVisible, i, ent) || get_user_team(i) == get_user_team(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2)))
continue;

entity_get_vector(i, EV_VEC_origin, fOrigin[0]);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin[1]);

flDistanse = get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]);

if(flDistanse <= flClosestDist)
{
iClosestPlayer = i;
flClosestDist = flDistanse;
}
}
return iClosestPlayer;
}
public ResetHUD(id){
ilosc_rakiet_gracza[id] = ILOSC_RAKIET;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = ILOSC_RAKIET;
}
}


proszę o pomoc, dam +
  • +
  • -
  • 0

#2 ' Reload

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2012 00:36

brałeś tą klasę z forum ? Czy sam robiłeś ? Bo o ile się nie mylę to Golitah zrobił już takową klasę i działała bez problemu .

#3 marcin325

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 14.03.2012 14:44

Z forum nie wgralem dobrze modelu.
Juz dziala ;)

Noi znowu nie dziala ;/
proszę o pomoc model jest wgrany
  • +
  • -
  • 0

#4 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 14.03.2012 15:19

przenies nazwe klasy na poczatek plugins-codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

#5 marcin325

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 14.03.2012 20:08

Szczerze daruje sobie ta klase.
dzięki za info
Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.03.2012 20:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych