Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak jest zrobiona rozgrywka typu AS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.03.2012 13:02

Witam.. chcialbym sie dowiedziec poniewaz nie wiem na czym to polega. Ze jak dobiegniemy do helikoptera (VIP) to runde jest wygrana.. nie wiem ajak to wytlumaczcy tak sensownie.. ale interesuje mnie sprawa tego ze gdyz znajdzie sie VIP w poblizy helikoptera (czyli obok)
to runda sie konczy i odstajemy pkt.. ciekawi mnie system z tym helikopterem czy to jest jakis plugin czy w silniku cs ?? mozna jakos to uzyc np podpiac te funkcje do innego modelu.. np samochodu

Ps. sory ze tak bez ladu i skladu ale nie mam pojecia zbytniego jak to opisac :P wiec pytam

Użytkownik pfk92 edytował ten post 13.03.2012 13:15


#2 Cannabis

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:167
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2012 14:52

W mapach as_ chodzi i o to, aby :

Przeprowadzić VIP-a do bezpiecznej strefy unikając terrorystów po drodze.

A ten helikopter wgrany jest w mapę chyba :D

#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.03.2012 16:58

nie takiej odpowiedzi szukma... pytam sie jak wlasnie jest ten helikopter zrobiony.. nie chodzi mi o model tylko o jego dzialanie.. chce wyciagnac z tego helikoptera jego funkcje i wrzucic w inny model

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.03.2012 17:05

To nie model odpowiada za to, na mapie tworzy się byt vip_safetyzone lub vip_escapezone czy coś takiego, to jest właśnie miejsce w które vip musi uciec, nie ważne czy postawisz tam helikopter czy czołg, model nie ma żadnych "funkcji".

ps.: na mojej mapie as_duel vip ucieka do radiowozu, więc na około modelu musiałem stworzyc sciany i przekrztałcic je w byt vip_escapezone, równie dobrze vip może uciekac do wyznaczonego korytarza lub nawet drzewa, cokolwiek sobie wymyślisz, vip musi "dotknąc" niewidzialnej sciany z bytu escapezone i tyle.

Użytkownik psilocybe edytował ten post 13.03.2012 17:11

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.03.2012 21:52

no wlasnie o taka mi odpowiedz chodzilo.. a mozesz powiedziec jak dodac "vip_safetyzone lub vip_escapezone" gdzie co i jak ?? jakbys mogl

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.03.2012 22:05

Obsluga VHE + tworzenie map w VHE :)
  • +
  • -
  • 1

#7 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.03.2012 00:01

Tak jak pisze kolega wyżej, byty to elementy mapy czyli tworzymy je w edytorze. Można też dodawać i usuwać byty edytując plik *.ent - każda mapa go posiada i jest on pobierany podczas wczytywania mapy, przechowywane w nim są wszystkie informacje o bytach i mapie.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#8 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.03.2012 01:54

jak na razie to czarna magia dla mnie.. ale po patrze to o czym mowiliscie.. poszukam w necie jeszcze moze jakies poradniki i troche po sprawdzam i dam znac... bo chcialbym zrboic pewien model wlasnie z ta funkcja..

A mozna przerobic ta funkcje przykladowo (na mapie as gdy VIP wejdzie wlasne w ten obszar to jest koniec rundy,, a mozna jakos to zmienic aby po wejsciu w dany obszar osoba zrespila sie i grala dalej (czyli zeby nie bylo opcji ze dobiega do danego "bytu" zdobywa pkt i cala druzyna sie respi od nowa)..

I czy jest mozliwe aby kazda osoba w danej druzynie ( wiec chyba chodzi dokladnie tutaj o CT) mogla byc tym VIP'EM.. nie chodzi mi o napis w statach VIP tylko ze kazdy gracz moze dobiec do danego bytu zdobyc pkt i sie zprespic od nowa..

Nie wiem czy za duzo wymagam czy dane rzeczy ktore napisalem sa mozliwe (chociaz przekonalem sie ze wszystko jest mozliwe tylko potrzeba umiejetnosci i doswiadczenia)..ale pytam :P i jezeli znasz odp to bylbym wdzieczny jezeli cos napiszesz

#9 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.03.2012 08:04

Jak dobrze mysle (i jak sie nie myle) to juz nie bedziesz mogl zrobic tego bytu co wczesniej napisales :). Lepiej jak bys uzyl pluginu: Tworzenie stref i tam funkcje wstawil, ze jak CT dotknie bytu to +1 w staty i przenosi na respa.
  • +
  • -
  • 1

#10 AsPyr.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2012 09:37

EE chyba do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 13:28

a mozesz powiedziec jak dodac "vip_safetyzone lub vip_escapezone" gdzie co i jak ??

chcesz to robić za pomocą amxxa ?
  • +
  • -
  • 1

#12 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.03.2012 14:29

no nie wiem... a czym bylo by latwiej ?

Jak dobrze mysle (i jak sie nie myle) to juz nie bedziesz mogl zrobic tego bytu co wczesniej napisales :). Lepiej jak bys uzyl pluginu: Tworzenie stref i tam funkcje wstawil, ze jak CT dotknie bytu to +1 w staty i przenosi na respa.


Jaki plugin masz na mysli

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 15:49

w vhe nie dodasz bytów do standardowych map nawet jak dodasz to gracze tych map nie ściągną
  • +
  • -
  • 1

#14 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.03.2012 16:19

to jaki bd najlepszy sposob ?

#15 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.03.2012 17:25

w vhe nie dodasz bytów do standardowych map nawet jak dodasz to gracze tych map nie ściągną


W Hammerze nie, ale tak jak mówiłem można przerobic nawet de_dust2 aby był VIP i escapezone dodac, wszystko można dodac w pliku *.ent, wartosci z tego pliku pobierane są przy ładowaniu mapy więc nie pobierasz "nowego" dust2 tylko bez pobierania masz nową mapę z tą samą nazwą.

Ty pfk92 masz problemy z wyrażeniem o co Ci chodzi, chcesz przerobic mapę, czy jak? Mieszasz tu 3 kategorie, tworzenie modeli, map i pluginy amxx więc sprecyzuj o co Ci chodzi.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#16 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.03.2012 17:49

No bo nie wiedzialem na jakiej zasadzie to dziala..

Chce dodac do obojetnie jakiej mapy pewien model.. i wokol tego modelu zeby byl ten escapezone..

#17 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.03.2012 21:31

no nie wiem... a czym bylo by latwiej ?

Jak dobrze mysle (i jak sie nie myle) to juz nie bedziesz mogl zrobic tego bytu co wczesniej napisales :). Lepiej jak bys uzyl pluginu: Tworzenie stref i tam funkcje wstawil, ze jak CT dotknie bytu to +1 w staty i przenosi na respa.


Jaki plugin masz na mysli

Mam na myśli plugin R3Xa (chyba :P) - Tworzenie stref
Poszukaj tutaj na forum w liscie. Przepraszam, że nie dam linku ale na fonie jestem :D
  • +
  • -
  • 1

#18 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 03:17

do zamkniecia ++

#19 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 21.03.2012 15:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych