Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] register_impuls


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 11.03.2012 17:47

public cmdImpulse201(id){
//kod jeżeli spray zrobiony prawidłowo
return PLUGIN_HANDLED;
}


Mam problem z wyłapaniem zrobienia spray'a. Gdy robię tak to nie widać sprayu, lecz wyłapuje moment zrobienia go ale również działa za każdym razem gdy naciśne 't'. Jak mogę zrobić tak, by wyłapywał tylko te naprawdę zrobione spraye?

Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 11.03.2012 17:51

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 11.03.2012 18:30

Napisz co chcesz uzyskać łatwiej będzie zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 11.03.2012 19:52

Gdy ktoś zrobi spray doda mi do zmiennej +1.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 11.03.2012 19:59

No to przed public plugin init
new zmienna[33]
W tej funkcji zmienna[id]++
Jeśli chcesz możesz wykrywać czy u gracza został odtworzony dzięki spray'a i wtedy dodawać ( W pluginie spray bug fix masz takie coś )
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 12.03.2012 15:20

O to chodzi, że to dodaje mi do zmiennej zawsze gdy tylko naciśne 't', a powinno dodawać co jakiś czas, - przecież spray'a można robić co jakiś czas, a nie cały czas. To właśnie chce wychwycić, ten prawidłowo zrobiony spray.

Edit@
Najprościej będzie chyba wykryć dźwięk, który jest podczas wykonywania spray'a. Co Ty na to? Dobry pomysł, czy masz jakiś lepszy?

Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 12.03.2012 15:45

  • +
  • -
  • 0

#6 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 14.03.2012 15:52

Ma ktoś jakiś pomysł?
  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.03.2012 17:02

3maj myślę że sobie przerobisz ;)
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init( )
{
	register_plugin( "Spray bug fix", "1.1", "Simo123" );
	
	register_forward( FM_EmitSound, "OnEmitSound" );
}

public OnEmitSound( const entity, const channel, const sound[ ] ) // Credits: Arkshine
{
	static const spraySound[] = "player/sprayer.wav";
	
	if( equal( sound, spraySound, charsmax( spraySound ) ) )
	{
		new player = pev( entity, pev_owner );
		
		new Float:origin[3]; 
		new Float:viewOfs[3];
		
		pev( player, pev_origin, origin );
		pev( player, pev_view_ofs, viewOfs );
		
		origin[0] += viewOfs[0];
		origin[1] += viewOfs[1];
		origin[2] += viewOfs[2];
		
		set_pev( entity, pev_origin, origin );
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 karololo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 14.03.2012 18:21

Dzięki, działa ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.03.2012 18:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych