Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mały problem z przeniesieniem mocy item'u na moc do klasy !Mały problem z przeniesieniem mocy item'u na moc do klasy !


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Legendarny :) ?

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 11.03.2012 12:03

Mam o to mały problem z przeniesieniem mocy z item'u na moc do klasy! Problem tkwi w tym że gdy wpisze item pokazuje mi opis danej mocy choć nie mam żadnego itemu ! Bug ten występuje w tym player_b_blink .

Zrobiłem to tak :

1. Nowa Zmienna czyli :
c_blink

2. To zamieniłem
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)

Na to.
if (player_b_blink[id] > 0 || c_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id) 


3. Zamieniłem to

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Na To

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+5*player_intelligence[id])
}
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+5*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


4.Do public_select_class pod
g_haskit[id] = 0


Dodałem:

c_blink[id]= 0


5. I do wybranej klasy

c_blink[id] = floatround(halflife_time()) 


.


Proszę o pomoc i powiedzenie w czym jest błąd ?

#2 Zabkija'

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Łuków
Offline

Napisano 17.03.2012 10:14

5. I do wybranej klasy


pokaz gdzie to dokladnie dodales.

zamiast podwojnego warunku zrob tak:

if ( (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) || (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) ) return PLUGIN_HANDLED


optymalniej bedzie ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych