Mały problem z przeniesieniem mocy item...
Legendarny :) ?
11.03.2012
Mam o to mały problem z przeniesieniem mocy z item'u na moc do klasy! Problem tkwi w tym że gdy wpisze item pokazuje mi opis danej mocy choć nie mam żadnego itemu ! Bug ten występuje w tym player_b_blink .
Zrobiłem to tak :
1. Nowa Zmienna czyli :
2. To zamieniłem
Na to.
3. Zamieniłem to
Na To
4.Do public_select_class pod
Dodałem:
5. I do wybranej klasy
.
Proszę o pomoc i powiedzenie w czym jest błąd ?
Zrobiłem to tak :
1. Nowa Zmienna czyli :
c_blink
2. To zamieniłem
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
Na to.
if (player_b_blink[id] > 0 || c_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
3. Zamieniłem to
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Na To
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+5*player_intelligence[id])
}
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+5*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
4.Do public_select_class pod
g_haskit[id] = 0
Dodałem:
c_blink[id]= 0
5. I do wybranej klasy
c_blink[id] = floatround(halflife_time())
.
Proszę o pomoc i powiedzenie w czym jest błąd ?
Zabkija'
17.03.2012
5. I do wybranej klasy
pokaz gdzie to dokladnie dodales.
zamiast podwojnego warunku zrob tak:
if ( (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) || (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) ) return PLUGIN_HANDLED
optymalniej bedzie ;]