Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z grawitacja i 3rr


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 10.03.2012 18:49

Witam mam serwer TP wgralem ten plugin

http://amxx.pl/topic...estarty-i-live/

teraz tak jest runda nozowa 1x i sa po niej 3 rr z grawitacja i po 3 resach grawitacja nie zostaje ustawiona do standardu. Czyli zostaje w gorze. mogl by ktos to naprawic ?
oczywiscie + leci

Użytkownik dawidpuskar edytował ten post 10.03.2012 18:55

  • +
  • -
  • 0

#2 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 18.03.2012 11:40

ref
  • +
  • -
  • 0

#3 InArticulo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 18.03.2012 15:00

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")  
        register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
        register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );     
        register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")            
}

public rozgrzewka() {
        if(rr==true) {
                gamec = true
                noze = true
                ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
        }
}

public tt() {
        if(rr==true) {
                if(gamec==true) {
                        noze = false
                        rr = false
                        ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
                        set_task(2.0, "p_res", 0)
                }
                
        }
}

public ct() {
        if(rr==true) {
                if(gamec==true) {
                        noze = false
                        rr = false
                        ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
                        set_task(2.0, "p_res", 0)
                }
        }
}

public p_res() {
        if (!rr) {
                server_cmd("sv_restart 1")
                ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");    
                set_task(1.0, "d_res", 0)
        }
}

public d_res() {
        if (!rr) {
                server_cmd("sv_restart 1")
                ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
                set_task(1.0, "t_res", 0)
        }
}
public t_res() {
        if (!rr) {
                ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");    
                server_cmd("sv_restart 10")
                server_cmd("sv_gravity 800")
                server_cmd("sv_restart 8000")
                server_cmd("sv_restart 800")
                set_task(1.0, "gamelive", 0)
        }
        
}

public gamelive() {
        if (!rr) {
                ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
        }
}

public switchweapon(id)
{
        if (!noze)
                return PLUGIN_CONTINUE
        
        engclient_cmd(id,"weapon_knife")
        return PLUGIN_CONTINUE
}       


Powinno działać ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych