Sypie mi takie logi po przerobieniu perku i wgraniu go do klasy:
L 03/10/2012 - 15:03:35: Start of error session.
L 03/10/2012 - 15:03:35: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120310.log")
L 03/10/2012 - 15:03:35: Invalid event (name "Zycie") (plugin "codclass_elektryk.amxx")
L 03/10/2012 - 15:03:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_elektryk.amxx")
L 03/10/2012 - 15:03:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 03/10/2012 - 15:03:35: [AMXX] [0] codclass_elektryk.txt::plugin_init (line 36)
Link do SMA perku: http://wklejto.pl/119651
Link do przerobionego przerobionego juz perku w klasie: http://wklejto.pl/119652
Za pomoc w likwidacji tych logow dam+
Dodam ze wszystko w klasie dziala dobrze tylko sypie ten log.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.03.2012 15:02
#2
Napisano 10.03.2012 16:33
Sma daj w [sma][./sma]
#3
Napisano 10.03.2012 20:59
UP bez komentarza.
proszę o pomoc
proszę o pomoc

#4
Napisano 11.03.2012 20:07
proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define TASK_ZYCIE 736
new const nazwa[] = "Nazwa Klasy"
new const opis[] = "Opis klasy"
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33]
new sprite;
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new bool:ma_klase[33]
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Zycie", "Zycie", "ade");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C ))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
set_task(5.0, "Zycie", id+TASK_ZYCIE);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 40.0, 1.0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true)
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
public Zycie(id)
{
id -= TASK_ZYCIE;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
set_task(5.0, "Zycie", id+TASK_ZYCIE);
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health;
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+0.0<max_health? cur_health+0.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}




Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna
#5
Napisano 12.03.2012 21:58
twoja tez dawalo logi.
Dalem register_plugin i logow nie daje
Dalem register_plugin i logow nie daje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych