Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Easyblock - Blok MuzycznyJak wyzej.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 paul

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:laksfd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2012 14:44

Mam problem z Blokiem Muzycznym w Modzie do HNS - Easyblock Mianowicie :

Gdy ktoś wejdzie na blok nie odtwarza muzyki z bloka chodzi mi konkretnie o Skrypt który trzeba wkleić do Bma by Muzyka się odtwarzała :) Dziekuje za pomoc.!

oto Skrypt który mam ale nie działa :

ActionMuza(id, ent)
{
if (halflife_time() >= gfMuzaTimeOut[id])
{
new Float:fTime = halflife_time();
new Float:flPropertie1, Float:flPropertie2;

pev( ent, pev_fuser1, flPropertie1 );
pev( ent, pev_fuser2, flPropertie2 );

new Float:fTimeout = get_cvar_float("bm_muzatime");

gfMuzaTimeOut[id] = fTime + fTimeout;
gfMuzaNextUse[id] = fTime + fTimeout + get_cvar_float("bm_muzacooldown");
{
switch(random_num(0,10))
{
case 0:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz1, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 1:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz2, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 2:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz3, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 3:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz4, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 4:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz5, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 5:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz6, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 6:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz7, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 7:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz8, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 8:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz9, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 9:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz10, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
case 10:
emit_sound(id, CHAN_STREAM, gsz11, 0.8, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
}

Użytkownik paul edytował ten post 10.03.2012 14:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych