Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prośba o dodanie modeli

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bols^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Tyskie
Offline

Napisano 08.03.2012 12:52

Witam mam taki problem że pobierało model postaci dla klasy ale na mapie było widać standardową postać dalej taką z CT albo TT, proszę o dodanie takich funkcji żeby ta postać naprawdę była widoczna. Usunąłem ten public z tego kodu i wpis z init żeby wsadzić coś działającego.
Nazwa modelu to neo.
Drugi problem był taki że jak zmieniłem modele broni to nóż,deagle i xm1014, modele nóż i deagle działają nie zmienił się natomiast xm1014 po wejściu na serwer postać w ogóle nie ma tej broni, jak jest możliwość to proszę o dodanie jeszcze tej broni tak żeby była widoczna, modele to w_xm.mdl, p_xm.mdl i v_xm.mdl.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Neo";
new const opis[] = "Odbija pociski na nozu, na 1/7 z mx 1014, 1/5 z deagla i 1/3 z noza, 3 podskoki,wlasny model kosy i deagle";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 75;
new const wytrzymalosc = 50;

new skoki[33];new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NewaX");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Platinum");

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")


}public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Neo (Bogowie)].")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id,"neo");
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}public plugin_precache()
{
precache_model("models/neo/v_bakknife.mdl");
precache_model("models/neo/v_oakley_deagl.mdl");
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/neo/v_bakknife.mdl");
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/neo/v_oakley_deagl.mdl");
}
}
}

Użytkownik Bols^ edytował ten post 08.03.2012 13:01

  • +
  • -
  • 0

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.03.2012 21:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
do
Scripting AMXX > Pluginy


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych