Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] system zyc na DR


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 08.03.2012 08:00

znalazlem taki kod na system zyc do DR ale nie wiem co z nim zrobic, czy wkleic go do DRM czy jako osobny plugin
proszę o pomoc
// LIFE SYSTEM
///////////////////////////////////////////
public EventTerrsWin( ) {
if( !g_bEnabled || g_bFirstRound )
return PLUGIN_CONTINUE;
new iPlayers[ 32 ], iNum, iPlayer;
get_players( iPlayers, iNum, "c" );
if( iNum <= 1 )
return PLUGIN_CONTINUE;
new iLifeCvar = get_pcvar_num( g_pLifeSystem );
for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
iPlayer = iPlayers[ i ];

if( cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_T ) {
set_user_frags( iPlayer, get_user_frags( iPlayer ) + 3 );

if( iLifeCvar == 2 )
g_Lifes[ iPlayer ]++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public EventDeath( ) {
#if defined FAKE_PLAYER
if( !g_bEnabled )
return PLUGIN_CONTINUE;
new iVictim = read_data( 2 );
new iTeam = get_user_team( iVictim );
if( iTeam == 1 && is_user_alive( g_iFakeplayer ) )
fakedamage( g_iFakeplayer, "worldspawn", 100.0, DMG_GENERIC );
if( !get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) )
return PLUGIN_CONTINUE;
#else
if( !g_bEnabled || get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) )
return PLUGIN_CONTINUE;
new iVictim = read_data( 2 );
new iTeam = get_user_team( iVictim );
#endif
new iKiller = read_data( 1 );
if( iKiller != iVictim && get_user_team(iKiller) != iTeam )
g_Lifes[iKiller]++;
if( cs_get_user_team( iVictim ) == CS_TEAM_CT && g_Lifes[ iVictim ] > 0 ) {
new iCTcount;
for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ ) {
if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT )
iCTcount++;
}

if( iCTcount > 1 ) {
set_task(2.0, "fnRevivePlayer", iVictim);


ColorChat( iVictim, RED, "%s^1 Wybierz opcje z systemu Zyc!", g_szPrefix, iVictim);

}
/*else
ColorChat( iVictim, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, iVictim, "DR_LIFE_CANT" );*/
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fnRevivePlayer( id ) {
if( g_bConnected[ id ] ) {
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) {
new iCTcount;
for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ )
if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT )
iCTcount++;

if( iCTcount > 1 ) {
set_task(0.1, "mymenu", id);



}
}
}
}
public CmdShowlifes( id ) {
if( get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) == 0 ) {
ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_DISABLE" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if( g_Lifes[ id ] > 0 )
ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_CC_COUNT", g_Lifes[ id ] );

else
ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_CC_NO" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Showlifes( id ) {
set_hudmessage( 0, 128, 0, 0.04, 0.71, 0, 2.5, 2.5, 0.5, 0.5, 3 );
if( g_Lifes[ id ] > 0 )
ShowSyncHudMsg( id, g_iHudSync2, "%L", id, "DR_LIFE_COUNT", g_Lifes[ id ] );
else
ShowSyncHudMsg( id, g_iHudSync2, "%L", id, "DR_LIFE_NO" );
}
public mymenu(id){
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OPEN);
new MyMenu;
MyMenu=menu_create("\r system Zyc","cbMyMenu");
menu_additem(MyMenu," \rWykorzystaj \w zycie");
menu_additem(MyMenu," \rZachowaj w\ zycie");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{

ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id );
g_Lifes[ id ]--;

}
case 1:{

}

}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 08.03.2012 17:31

ref
  • +
  • -
  • 0

#3 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 08.03.2012 17:35

podmienić ten twój kod na kod w deathrun Managerze

#4 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 09.03.2012 18:17

a podmienisz bo cos mi nie dziala

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 11.03.2012 19:18

pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 11.03.2012 19:21

W obecnej chwili nie ma takiego systemu jaki ty byś chciał ;)
Za niedługo udostępnie swoją wersje taką jak większość poszukiwaczy chciałaby.
Myślę, że w tej chwili temat wyjaśniony.
@Up, musisz podmienić kod.

Użytkownik speedkill edytował ten post 11.03.2012 19:23

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#7 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 12.03.2012 14:29

no to czekam na twoj
po podmianie kodu mam bledy przy kompilacji

// do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.03.2012 14:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych