Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zablokować jej bronie?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 07.03.2012 18:41

Witam.
Na swoim cod modzie umożliwiłem kupno i podnoszenie broni.
Następnie zrobiłem klasę ninja która powinna mieć tylko nóż ale przez to ,że kupno broni jest możliwe może ona mieć każda broń

Czy ktoś mógłby ją przerobić tak by nie mogła mieć innej broni niż nóż?

Tu macie sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}



Proszę o pomoc



#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 07.03.2012 18:45

lap

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Jest slabo widoczna posiada tylko noz i mniejsza grawitacje";
new const bronie = (1<<CSW_C4);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "model_broni", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 07.03.2012 18:46

Dodaj to pod opisem: newconst bronie =1<<CSW_ELITE;
  • +
  • -
  • 0

#4 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 07.03.2012 19:50

nadal może kupić bronie ;/

#5 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 07.03.2012 23:01

Da się jeszcze innaczej je zablokować?
Bo te sposoby nie działają ;/


#EDIT
Już se poradziłem dzięki za pomoc :D
Wielkie dzięki dla Majster VVirus i dla Enson ;D

Jak by ktoś jeszcze miał z tym problem to wystarczy:

Dodać:
#include <fun>

Następnie do public plugin_init dodać:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

I na końcu sma klasy dodać:
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_C4)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_c4");
}

Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 07.03.2012 23:10


#6 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 08.03.2012 03:10

Ja mam inny sposób ale ten też ciekawy, łapaj plusa :P
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#7 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 08.03.2012 12:32

przeciez to samo ci dalem w moim sma -.-

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#8 Xeane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 11.06.2013 16:59

@up ale w twoim chyba paki nie może mieć ^^
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych