Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Knife Manager


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.02.2009 18:24

Knife Manager

Menedżer dystrybucji noża. Pozwala określić, która z drużyn może go używać. Działa tylko w Counter Strike.

Cvar:
sv_knives

sv_knives 0 - nikt nie dostaje noża
sv_knives 1 - terroryści dostają noże
sv_knives 2 - anty-terroryści dostają noże
sv_knives 3 (domyślnie) - wszyscy dostają noże

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.02.2009 22:13

mało przydatny plugin ale może komuś sie przyda ;> spoko 4/5 ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 25.02.2009 13:12

Działa tylko w Counter Strike.

Mam przez to rozumieć ze na serwerach hostowanych nie działa ?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.02.2009 13:32

Działa tylko z tą modyfikacją Half-Life, bo potrzebuje biblioteki . Nie ma znaczenia czy to listen, hlds czy serwer hostowany przez jakąś firmę. Napisałem takie info, by nie próbowano uruchamiać go z Day of Defeat czy EFS.
  • +
  • -
  • 0

#5 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 25.02.2009 13:53

zainstalowałem w amxx.cfg dałem sv_knives 2 a TT dalej ma nóż
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.02.2009 17:10

Może jakaś specjalna mapa :) testowałem na zwykłych de_ i cs_; sprawdź
  • +
  • -
  • 0

#7 unter

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 25.02.2009 17:47

sciagnolem Plug-in naa swoj Serw . Moja Ocena 9/10 . Przydalo sie do sparow mi . Skasowalem wszystkim noze i byly tylko guny.
  • +
  • -
  • 0

#8 ro0t

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 25.02.2009 19:13

heh, fajny ale mało potrzebny ;P
  • +
  • -
  • 0

#9 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 25.02.2009 19:47

Ja testowałem na Deathrun_ i nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.02.2009 20:30

To może coś takiego:
jeżeli problem z wykrywaniem spawn'ow graczy to mozna sprobowac hamsandwich'a usuwajac pierwsze // z linijek oznaczonych "//HAM ?"
#include <amxmodx>
//#include <hamsandwich> //HAM ?

#define PLUGIN "Knive Manager"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define NONE 0
#define TT 1
#define CT 2

new gcvarKnives;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("ResetHUD","onSpawn","be")
	//RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "onSpawn") //HAM ?
	gcvarKnives=register_cvar("sv_knives","3")
}
public onSpawn(id)
{
	new sv_knives = get_pcvar_num(gcvarKnives);
	new team = get_user_team (id)
	
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)
			
	if((sv_knives&TT && team==CT) || (sv_knives&CT && team==TT))
	{
		set_task(0.5,"giveKnife",id) //czas 0.5s mozna zwiekszyc zeby pozniej noz dalo
	} else
		set_task(0.5,"takeKnife",id) //czas 0.5s mozna zwiekszyc zeby pozniej noz zabralo
	
}
public giveKnife(id)
{
	user_has_weapon(id, 29, 1) //29 - weapon_knife id
}
public takeKnife(id)
{
	user_has_weapon(id, 29, 0) //29 - weapon_knife id
}

  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.02.2009 20:37

Myślę, że mapa ingeruje w ekwipunek gracza (tak jak jest np. na mapach deagle only) i gracz nóż dostaje chwilę po spawnie. Event ResetHUD też reaguje na spawny, a nie trzeba załączać hamsandwich.inc :D Aby działało na takich mapach potrzeba trochę innego podejścia do zabierania noża ;>
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.02.2009 20:44

Dlatego dałem ham'a skomentowanego a przy okazji pozbyłem się fun'a i cstrike'a.
Ale jeżeli wpn jest ustawiany po spawn'ie ale przed zakończeniem freez'a to można dać
register_logevent("innyonSpawn", 2, "1=Round_Start")
z pętelką dla wszystkich graczy, a spawn'y w trakcie rundy traktować aktualną funkcją.
Albo po prostu ustawić dłuższego taska ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 28.02.2009 18:06

ustawiłem task na 1 sec a TT dalej ma nóż
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych