Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Napisanie pluginu menu

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lichy993

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:kamiensk
Offline

Napisano 05.03.2012 18:09

Napisanie pluginu menu a w nim:

1.Gracz zwykly
2. Gracz VIP



zwyklemu zeby dawalo MP5NAVY a vip p90 Gracz vip na flage t

Menu zeby pokazywalo sie na poczatku rundy nie na komende
No i zeby tak bylo ze jak gosciu wcisnie np gracz zwykly to zeby mu to dawalo juz do konca mapy i zeby mogl wznowic to menu komenda /pbguns



Jesli jakby byl ktos hojny to poprosze o dodanie modeli paitballer.mdl tak plik sie nazywa.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Zapraszam:)

#2 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.03.2012 19:35

Myślę, że menu w tym przypadku jest zbędne. Napisałem Ci tak, że na początku rundy daje broń, w zależności czy jesteśmy VIPem czy nie.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maniac"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start")

register_clcmd("say /pbguns", "Sprawdz")
register_clcmd("say_team /pbguns", "Sprawdz")
}
public Sprawdz(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"weapon_p90") ;
} else {
give_item(id,"weapon_mp5navy");
give_item(id,"ammo_9mm");
}
}


  • +
  • -
  • 0

#3 lichy993

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:kamiensk
Offline

Napisano 05.03.2012 19:41

A ilosc amunicji dodales???

jak cos to m5 150
a p90 254
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Zapraszam:)

#4 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.03.2012 19:43

Dodałem.
  • +
  • -
  • 0

#5 lichy993

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:kamiensk
Offline

Napisano 05.03.2012 20:39

Nie dziala nie daje na poczatku broni :(
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Zapraszam:)

#6 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 05.03.2012 20:57

(!is_user_alive(id)


Nie potrzebnie dałem chyba '!'. Spróbuj tak:
if(is_user_alive(id)

Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 05.03.2012 21:00

  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.03.2012 21:11

Event round start nie posiada id, musisz zrobić pętle.
3maj takie coś ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maniac"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Sprawdz", 1)
	
	register_clcmd("say /pbguns", "Sprawdz")
	register_clcmd("say_team /pbguns", "Sprawdz")
}
public Sprawdz(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{	
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			give_item(id,"ammo_57mm");
			give_item(id,"weapon_p90") ;
		} 
		else 
		{
			give_item(id,"weapon_mp5navy");
			give_item(id,"ammo_9mm");
		}
	}
}

Użytkownik speedkill edytował ten post 05.03.2012 21:13

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 majlok123

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2012 21:19

OO Thx mi tez sie przyda

#9 lichy993

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:kamiensk
Offline

Napisano 06.03.2012 18:20

Wiecie co dziala to tylko gdzy koncze runde i wystrzelalem pol magazynku to na poczatku rundy nie uzupelnia amunicji. Zrobciew jeszcze to jak mozecie. Bardzo bym prosil :^D

Wiecie co jednak wolal bym to menu bo tu raz jest tak ze daje 100 ammo a raz ze 130 niekiedy nie daje a przy vipie daje tylko 100.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Zapraszam:)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych