Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic perk 1/LW

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kofi24

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 04.03.2012 19:53

Tak jak w temacie znalazlem dezercje i probuje ja przerobic z http://www.holyskill...asa-1-lw-19018/ i poradnikiem od
d0n tHe Pr0oo

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const perk_name[] = "Tajemnica Marines";
new const perk_desc[] = "dostajesz m4 i 1/LW z niego";

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_perk_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk Tajemnica Marines jest stworzony przez Kofi");
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 5)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits)

}
return HAM_IGNORED;

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

co mam tutaj porpawic,poniewaz chce zrobic jeszcze kilka perkow 1/LW wiec jest mi to bardzo potrzebne lecz znalazlem ino na stary mod
  • +
  • -
  • 0

#2 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 04.03.2012 20:23

Podmieniasz:

To całe:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 5)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits)

}
return HAM_IGNORED;

}


Na to:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && !random(wartosc_perku[idattacker]) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Powinno ci zadziałać, jest to szansa 1/LW. Jeżeli chcesz zmienić 1/LW na inny rodzaj broni zmieniasz "CSW_M4A1" na dany rodzaj broni.

Użytkownik RebelNight edytował ten post 04.03.2012 20:24

  • +
  • -
  • 2

#3 Kofi24

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 04.03.2012 20:27

dzięki a co do tego ze zmiana broni to tyle wiem bo w generatorze zmieniaja mi sie bronie tak samo i duzo poradnikow czytalem :).
Moge wiedziec od ilu do ilu to jest zrobione ? 1/LW-1/LW

Użytkownik Kofi24 edytował ten post 04.03.2012 20:37

  • +
  • -
  • 0

#4 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.03.2012 20:51

w ten sam sposob zrobilem swoj item i mialem pewien blad
a mianowicie czesto losowalo sie 1/0 z broni i wtedy nie mozna bylo wg trafic w kogos
poza tym RebelNight dales czesc kodu na to co on chce bo bez reszty to nie zadziala
nie zdefiniowales zmiennej wartosc_perku i bedzie mu sypalo errorami w kompilatorze -.-
a no i dmg_bullet tez nie jest zdefiniowane

Ogolnie to w tym kodzie co dales Kofi24 jest pelno bledow ;x w zalaczniku masz naprawione all

caly plugin powinen wygladac w ten sposob

Załączone pliki


Użytkownik Enson edytował ten post 04.03.2012 20:51

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#5 Kofi24

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 04.03.2012 21:18

dzięki, zauwazylem errory wiec probowalem cos zmienic ale errorow sie gromadzilo z kazdym posunieciem dzięki wielkie :D

Mam jeszcze jedno pytanie to jest 1 na ile? I jezeli robie perk z 2 przedmiotami do 1/LW to ma to wygladac tak:
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajemnica Pulkownika";
new const perk_desc[] = "dostajesz AWP i HE masz 1/LW z niego";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Enson");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk Tajemnica Pulkownika jest stworzony przez Kofi");
cod_give_weapon(id, CSW_AWP | CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP | CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP | CSW_HEGRENADE && !random(wartosc_perku[idattacker]) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Kofi24 edytował ten post 04.03.2012 21:10

  • +
  • -
  • 0

#6 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.03.2012 21:40

to jest 1/LW
LW - losowa wartosc

nie tak bo z HE robi sie inaczej
patrz zalacznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#7 Kofi24

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 05.03.2012 19:44

Twoje perk isie nie kompiluja:(
t.z.n. zrobilem te perki na takiej samej zasadzie np. mam tajemnice marines z m4 to zrobiel mtak samo ino nazwe i bron zmienilem chcialem skompilowac i nic nie czyta mi wersji amx_x, a pozniej zrobilem z perkami, ktore ty zrobiles juz nie mialy erroru a zrobilem to samo tylk ozamienilem kilka rzeczy :(zamieszczam error)
include/engine.inc(16) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
A tutaj .sma
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajemnica ZSRR";
new const perk_desc[] = "dostajesz AK i 1/LW z niego";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk Tajemnica ZSRR jest stworzony przez Kofi");
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(wartosc_perku[idattacker]) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych