Niestety po wklejeniu tego Wytrzymałość itemu wynosi 100 a po dostaniu jednego pocisku ma pare milionów wytrzymałości.if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[this] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5;
}
else {
ColorChat(this,GREEN,"[COD:MW]^x01 Przedmiot:^x03 %s^x01, zostal calkowicie zniszczony^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
//client_print(this, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
UsunPrzedmiot(this);
} }
Będę wdzięczny za pomoc. A bym zapomniał w Public Death usunąłem to co po deadzie bierze wytrzymałość. Kod sma niestety nie moge wkleić ale myślę, że jest niepotrzebny. Bo problem tkwi w w/w kodzie.