Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie do klasy 1/1 z noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.03.2012 21:14

Witam, moja klasa ma w kodzie sma funkcje 1/1 z noza która nie działa [standardowo bije za 65 zamiast 1/1]. Proszę o poprawę aby moja klasa zabijała od razu przy ataku prawym.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 03.03.2012 21:32

proszę bardzo, zrozumiałem że natychmiastowe na PPM

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Grease

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.03.2012 22:22

proszę bardzo, zrozumiałem że natychmiastowe na PPM


Niestety po twojej poprawce zanikł w tej klasie podgląd przeciwników na radarze i kosa też nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#4 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 03.03.2012 22:31

Sprawdź to. Napisałem wszystko od początku, opierając się na danych ze starej klasy podanej przez ciebie. Wszystko jest identycznie, tylko różni się ułożeniem kodu i jego zawartością.

Załączone pliki


Użytkownik RebelNight edytował ten post 03.03.2012 22:35

  • +
  • -
  • 1

#5 Dreeks

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 23:01

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Do sprzedania unikalny DialoMod i CodMod




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych