Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z FastDL


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Winner

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 20:31

Witam,mam problem z fast download. Wgrałem na host plik cstrike dodalem do server.cfg

sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "http://mojastrona.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)

Niby wszystko działa a chyba nie dokonca tak jak mialo byc poniewaz wszystkie male pliki pobieraja sie po 1 sekundzie ale muzyka,modele,mapy pobierają się począwszy od 30 sekund do 5 min,Jaki skutek tego może być ??

A chcialbym zeby wszystkie sie pobieralo tak od 1 s do np 10s bo troche dlugo sie to pobiera.

Czekam na wasze propozycje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 03.03.2012 20:48

pokaż server.cfg
  • +
  • -
  • 0

#3 Winner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 21:53


// server.cfg PL

// by Serwerygier.com

// konfiguracja podstawowa

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid

exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "CS-Ziomki.PL [CodMod][FastDL]" // nazwa serwera jaka bedzie widoczna po przez przegladarki serwerow

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane

sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// internet

sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna

sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,

// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,

// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy

// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze

sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Hasło Serwera i RCON

sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera

//ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE*

rcon_password "moj rcon" // hasło RCON

// jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal



sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze

sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a

sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,

// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana

// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// logi

// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats

mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)

mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane

mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie

mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// voice

sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles

sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie

sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3

sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// downlad

sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)

sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_downloadurl "http://winner.ithost.eu/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)

mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak

mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)

mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35

mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)

mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana

mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu

mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim

mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)

mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)

mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone

mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej

mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard)

mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)

mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje

mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9

mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy

mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,

mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak

mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)

pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry

sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// obserwatorzy

allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,

mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia

mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2

mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca

sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)

sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500

mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// inne

sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo

sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie

sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera

sv_clienttrace 1 // (standard) 1

sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)

sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)

// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz

// koniec


  • +
  • -
  • 0

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.03.2012 22:14

Restartowałeś serwer?
  • +
  • -
  • 0

#5 Winner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 22:18

Tak zrobiłem restart i to nie jeden nawet
  • +
  • -
  • 0

#6 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.03.2012 22:26

Zacznij od tego że strona twojego FAST DL nie działa


http://winner.ithost.eu/cstrike
  • +
  • -
  • 0

#7 Winner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 22:33

Z tego co wiem to strona nie musi działac no ale moze i masz rację :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.03.2012 22:35

WTF? Musi działać...
  • +
  • -
  • 0

#9 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.03.2012 22:38

Powinien działać, przykład masz niżej :)

http://fastdownload....118978/cstrike/

Użytkownik forma edytował ten post 03.03.2012 22:40

  • +
  • -
  • 0

#10 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 03.03.2012 22:39

sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "http://mojastrona.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwer


to przenieś na sam koniec pliku server.cfg
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#11 Winner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 22:49

No dodałem tak ale jak strona nie dziala to to jest bezuzyteczne :D
  • +
  • -
  • 0

#12 Winner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2012 23:58

Temat można zamknąć wrzuciłem pliki na inne FTP i śmiga
  • +
  • -
  • 0

#13 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 04.03.2012 01:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych