Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z perkiem = modAWPSnajper


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koluś

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Aabenraa
Offline

Napisano 03.03.2012 15:48

Witam, Was..
Chcialbym byscie mi pomogli rozwiazac problem odnosnie perku...
Otworzylem sobie oryginalny awpsnajper i tam pozamienialem
"CSW_AWP" na "CSW_HEGRENADE"

Myslalem ze bedzie dzialac zabicie z granata 1/1, no ale nie dziala...
Co poprawic/dodać/zmienic?

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "HE Kill";
new const perk_desc[] = "1/1 z HE";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.03.2012 19:03

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Koluś

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Aabenraa
Offline

Napisano 05.03.2012 18:17

Dziala. + dla ciebie, mozna zamknac :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 05.03.2012 18:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych