Jak np kupisz samochód z salonu Audi, popsuje Ci się, to dzwonisz do fabryki do Niemiec żeby Ci go naprawili? Czy do serwisu w Polsce, który ściąga części z fabryki? To na podobnej zasadzie jest Twoje konto na tym resellerze.Dzierżę konto za pośrednikiem z resellerem, więc nie wiem, czy w ogóle się kwalifikuję do supportu.
Jedną wiadomośc, która jest już nie ważna wysyłałem 16.02 z maila ratosluaf(małpencja)gmail.com, lecz odpowiedzi ani widu, ani słychu.
w tym okresie akurat mieliśmy problem z jednym użytkownikiem, który wysycał wszystkie połaczenia do bazy. Na chwilę obecną nie zaobserwowaliśmy żadnych problemów. Więc nie dodawaj sobie, że codziennie. Bo nikt więcej nie zgłaszał problemów.
Jesteś na resellerze znajomego, który jest na specjalnych warunkach u mnie. Nie wiem na jakiej zasadzie masz u niego konto (pewnie za darmo lub za umieszczenie reklamy

Chcesz mieć pełen support? Wykup pakiet w castpol.pl.
Użytkownik Milosz edytował ten post 08.03.2012 00:13