Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] ninja buguje item m4a1 + pytanie do max hp.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pelawomen

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.03.2012 21:31

Robiłam FIXA, żeby ninja nie zabijał z scout 1/x ani nie byl odprorny ale dodałam item 1/x szans z zabicie z M4A1 i ninja jak ma ten item to jak zabije z noża to pokazuje, że z broni.
Kolejny problem jak ustawić maxymalną ilość hp, że tyle będzie i nikt nie będzie mógł mieć więcej. Proszę o pomoc

Użytkownik Pelawomen edytował ten post 01.03.2012 21:36


#2 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.03.2012 21:37

tak wyglada Twoj kod

public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{

if (!is_user_alive(id) && player_item_id[id] == 153)
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

tutaj

if (!is_user_alive(id) && player_item_id[id] == 153)
return PLUGIN_HANDLED


zamiast tego player_item wpisz player_class[id] == Ninja
czyli

if (!is_user_alive(id) && player_class[id] == Ninja)
return PLUGIN_HANDLED


Użytkownik hefcio edytował ten post 01.03.2012 21:40

  • +
  • -
  • 0

#3 Pelawomen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.03.2012 15:58

nic nie pomogło ninja nadal zabija przez udeżenie z noża a jest pokazane, że bije z m4a1

#4 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.03.2012 23:03

Cześć.
Ale długo mnie tu nie było :D
Pierwszy problem jest prosty do rozwiązania, otóż w linie
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
zmień na
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id]!=Ninja)
Drugi problem trochę bardziej mnie zastanawia i poprostu zgaduję teraz :)
W
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
spróbuj wstawić taką fukcję w klamrach
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
...
....
if(m_health > 170 //sprawdza ile gracz ma bazowego hp){
set_user_health(id,70) //ustawia hp
}
}
}
m_healt to hp gracza po dodaniu hp podstawowego + bonusy z siły
wiem że to rozwiązanie jest na krótką metę, nie wiem jak sprawdzi to się dla mnicha. Sprawdź potem podobną funkcję podmieniając tak
if(health > 170){
set_user_health(id,70)
ten zapis powinien być lepszy.

Użytkownik dog_1 edytował ten post 03.03.2012 23:03

  • +
  • -
  • 1

#5 Pelawomen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.03.2012 02:38

Pomogło. Dziękuje temat ~close można.

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.03.2012 03:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych