Witam.
Jak wykryć zabicie więcej niż jednego gracza jednym nabojem/granatem?
n - czyli ilość zabitych za jednym razem graczy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
n-kill, jak wykryć?Opis zbędny.
Temat rozp. Drzanas, 01.03.2012 20:11
2 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 03.03.2012 21:07
Spróbuj
#include <amxmodx>
#define INTERVAL_BETWEEN_KILLS 0.0001
public plugin_init()
register_event("DeathMsg", "OnDeathMsg", "a", "1>0");
public OnDeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
if (!is_user_connected(killer))
return;
static Float:oldTime[33], oldWeapon[33][16], multiKills[33];
new Float:time = get_gametime();
read_data(4, oldWeapon[0], charsmax(oldWeapon[]));
if (time - oldTime[killer] > INTERVAL_BETWEEN_KILLS || !equal(oldWeapon[0], oldWeapon[killer]))
{
oldTime[killer] = time;
oldWeapon[killer] = oldWeapon[0];
multiKills[killer] = 0;
return;
}
multiKills[killer]++;
// Rób co tam chcesz
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych