Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

n-kill, jak wykryć?Opis zbędny.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.03.2012 20:11

Witam.
Jak wykryć zabicie więcej niż jednego gracza jednym nabojem/granatem?
n - czyli ilość zabitych za jednym razem graczy.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.03.2012 14:53

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 03.03.2012 21:07

Spróbuj


#include <amxmodx>
#define INTERVAL_BETWEEN_KILLS 0.0001
public plugin_init()
register_event("DeathMsg", "OnDeathMsg", "a", "1>0");
public OnDeathMsg()
{
new killer = read_data(1);

if (!is_user_connected(killer))
return;

static Float:oldTime[33], oldWeapon[33][16], multiKills[33];
new Float:time = get_gametime();
read_data(4, oldWeapon[0], charsmax(oldWeapon[]));

if (time - oldTime[killer] > INTERVAL_BETWEEN_KILLS || !equal(oldWeapon[0], oldWeapon[killer]))
{
oldTime[killer] = time;
oldWeapon[killer] = oldWeapon[0];
multiKills[killer] = 0;

return;
}

multiKills[killer]++;

// Rób co tam chcesz ;)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych