Ma 1/1 z AWP i noża. Ma wszystkie pistolety oprócz elites. Grawitacja zmniejszona do 300.
staty na poczatek sam moge ustawić

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.02.2012 13:59
Piłeś?!
Napisano 29.02.2012 14:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper (Premium)"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano 29.02.2012 15:11
Użytkownik korski edytował ten post 29.02.2012 15:18
Piłeś?!
Napisano 29.02.2012 15:24
Napisano 01.03.2012 09:44
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Snajper (Premium)";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP i noza oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik korski edytował ten post 01.03.2012 09:52
Piłeś?!
Napisano 01.03.2012 09:49
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
Napisano 01.03.2012 10:21
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper (Premium)"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP i noza oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano 01.03.2012 18:10
Piłeś?!
Napisano 01.03.2012 18:12
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych