Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Snajper premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 29.02.2012 13:59

Proszę o stworzenie klasy Snajper Premium.
Ma 1/1 z AWP i noża. Ma wszystkie pistolety oprócz elites. Grawitacja zmniejszona do 300.
staty na poczatek sam moge ustawić :)
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#2 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.02.2012 14:13

3maj :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Snajper (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z AWP oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
   
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 korski

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 29.02.2012 15:11

dzięki ale jest 6 errorow...

codclass_KupPremium.sma(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
codclass_KupPremium.sma(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
codclass_KupPremium.sma(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
codclass_KupPremium.sma(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
codclass_KupPremium.sma(11) : error 010: invalid function or declaration
codclass_KupPremium.sma(25) : error 013: no entry point (no public functions)

Użytkownik korski edytował ten post 29.02.2012 15:18

  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#4 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.02.2012 15:24

Sorry, ale sprawdzałem przed tym jak dał Ci kod.
Musiałeś coś dodać do niego, albo coś usunąć, bo mi się normalnie kompiluje


Podaj swoje sma to spróbuję usunąć błędy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 korski

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 01.03.2012 09:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Snajper (Premium)";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP i noza oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Są 3 warningi, ale to chyba nie będzie zbyt duży problem.
P.S. Jest jakiś specjalny program do edycji i pisania klas do COD? Czy wystarczy w notatniku pisać?

Użytkownik korski edytował ten post 01.03.2012 09:52

  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#6 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 01.03.2012 09:49

Korski, a tak w ogóle skad Ci sie wzielo w logach kupPremium jak u niego w kodzie tego nie ma?
Sam dodajesz, a pozniej masz problemy ze Ci zly kod dali -.-
Logi same z siebie nie wychodza
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#7 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.03.2012 10:21

Trzeba Tabulator cisnąć, a nie spacją -.-
Po drugie warningi nie sprawiają, ze nie można skompilować pliku...

Pozdrawiam zQnem


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
				   
new const nazwa[]   = "Snajper (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z AWP i noza oraz wszystkie pistolety (procz elite), Mniejsza grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)| (1<<CSW_DEAGLE) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_P228);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
 
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
		    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
		    return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
		    return HAM_IGNORED;
		   
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
		    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
		    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		   
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#8 korski

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 01.03.2012 18:10

działa. dzięki.
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.03.2012 18:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych