Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wybor broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.02.2012 19:13

Witam.. mam taki pewien problem z tym pluginem w ogóle nie da sie z kompilowac.. wiec pewnie nie dziala.. moglby ktos to poprawic zeby dzialalo ? ;]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pfk"
//Tutaj ustawiamy ilosc naszej broni
#define BRONIE 5
//Pamietaj kiedy edytujesz te 2 linjki ze musi byc ich dokladnie tyle samo co wynosza "BRONIE"
// Ostatni serwer,ip nie konczy sie przecinkiem!
//Tutaj edytujemy nazwy naszych broni.
new Bronie[BRONIE][24] = { "Knife","Desert Eagl","M4A1","AK47","FAMAS" }


new color
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say_team /bronie","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say /bron","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say_team /bron","show_menu_weapon",0)
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Bron"), 1023, "actionMenubron")
color = colored_menus()
}
public show_menu_weapon(id)
{
new keys = (1<<9)
new text[612]
format(text, 511,"\yWybierz Bron - ^n")
for(new i=0;i<BRONIE;i++)
{
if(color) format(text, 611,"%s\r%d. \w%s ^n",text,i+1,Bronie[i])
else format(text, 611,"%s%d. %s ^n",text,i+1,Bronie[i])

keys |= (1<<i)
}

if(color)format(text,611,"%s^n\r0. Exit",text)
else format(text,611,"%s^n0. Exit",text)
show_menu(id, keys, text)
}
public actionMenubron(id, key)
{
if(key == 9) return PLUGIN_HANDLED
give_item ( id, "weapon_knife" );
give_item ( id, "weapon_deagle" );
give_item ( id, "weapon_m4a1" );
give_item ( id, "weapon_ak47" );
give_item ( id, "weapon_famas" );

return PLUGIN_HANDLED
}


#2 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 26.02.2012 19:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Menu Broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pfk"
//Tutaj ustawiamy ilosc naszej broni
#define BRONIE 5
//Pamietaj kiedy edytujesz te 2 linjki ze musi byc ich dokladnie tyle samo co wynosza "BRONIE"
// Ostatni serwer,ip nie konczy sie przecinkiem!
//Tutaj edytujemy nazwy naszych broni.
new Bronie[BRONIE][24] = { "Knife","Desert Eagl","M4A1","AK47","FAMAS" }

new color
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say_team /bronie","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say /bron","show_menu_weapon",0)
register_clcmd("say_team /bron","show_menu_weapon",0)
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Bron"), 1023, "actionMenubron")
color = colored_menus()
}
public show_menu_weapon(id)
{
new keys = (1<<9)
new text[612]
format(text, 511,"\yWybierz Bron - ^n")
for(new i=0;i<BRONIE;i++)
{
if(color) format(text, 611,"%s\r%d. \w%s ^n",text,i+1,Bronie[i])
else format(text, 611,"%s%d. %s ^n",text,i+1,Bronie[i])

keys |= (1<<i)
}
if(color)format(text,611,"%s^n\r0. Exit",text)
else format(text,611,"%s^n0. Exit",text)
show_menu(id, keys, text)
}
public actionMenubron(id, key)
{
if(key == 9) return PLUGIN_HANDLED
give_item ( id, "weapon_knife" );
give_item ( id, "weapon_deagle" );
give_item ( id, "weapon_m4a1" );
give_item ( id, "weapon_ak47" );
give_item ( id, "weapon_famas" );
return PLUGIN_HANDLED
}


#include <fun>

  • +
  • -
  • 1

#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.02.2012 19:22

poradzilem sobie z problemem.. do zamkniecia ;]

wlasnie zauwazylem hehe ;] ++ za chec okazania pomocy :) // do zamkniecia

Użytkownik pfk92 edytował ten post 26.02.2012 19:22


#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 27.02.2012 23:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych