Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] proste menu a nie dziala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 26.02.2012 18:34

na podstawie wszystkiego co znalazlem i zrozumialem na amxx.pl stworzylem plugin na DR lecz niestety nadal nie dziala
czy moglby ktos mi pomoc?? nagradze +++
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "MAX_HP")
}
public MAX_HP(id){
new Float:Health;
pev(id, pev_health, Health);
if(Health < 101) return;

set_pev(id, pev_health, 100.0);
}
public menu_pokaz(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)
menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /free")
ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
menu_destroy(menu)
}
case 2:{
ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
menu_destroy(menu)
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


mam jeszcze takie ostrzezenia przy kompilacji:

c.sma(44) : warning 217: loose indentation
c.sma(64) : warning 217: loose indentation
c.sma(65) : warning 217: loose indentation
  • +
  • -
  • 0

#2 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 26.02.2012 20:54

odświeżam proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#3 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 26.02.2012 21:12

Bardzo proszę

Załączone pliki



#4 ImSpY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 26.02.2012 22:14

c.sma(44) : warning 217: loose indentation


To tylko warning (ostrzeżenie) a nie error (błąd). W tym błędzie chodzi o to, że - najprościej mówiąc - linijki nie są równo.

Warning:
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "MAX_HP")
}


Bez warningu:

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "MAX_HP")
}

  • +
  • -
  • 1

#5 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 27.02.2012 14:55

dziekiuje wam zaraz sprawdze

@Edit menu nadal sie nie wyswietla

L 02/27/2012 - 14:43:46: [AMXX] [0] Menu_388344.sma::menu_pokaz (line 25)
L 02/27/2012 - 14:43:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Menu.amxx")
L 02/27/2012 - 14:43:56: [AMXX] [0] Menu_388344.sma::menu_pokaz (line 25)

Użytkownik SAL edytował ten post 27.02.2012 14:54

  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.02.2012 15:21

Sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
}
public menu_pokaz()
{
	for(new id=1;id<33;id++)
	{
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
		{
			new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
			menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)
			menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)
			menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
			menu_display(id, menu, 0)
		}
	}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1:{
			client_cmd(id, "say /free")
			ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
			client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
			menu_destroy(menu)
		}
		case 2:{
			ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
			client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
			menu_destroy(menu)
		}
		
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 27.02.2012 17:59

zadnego bledu nie pokazalo menu tez nie
  • +
  • -
  • 0

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.02.2012 18:02


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <colorchat>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "FreeOrDeath"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAL"



public plugin_init() {

        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu_pokaz", 1)

}

public menu_pokaz(id)

{

                if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

                {

                        new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")

                        menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)

                        menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)

                        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")

                        menu_display(id, menu, 0)

                }

}

public wybieranie(id, menu, item)

{

        if (item == MENU_EXIT)

        {

                menu_destroy(menu)

                return PLUGIN_HANDLED;

        }

        new data[6], iName[64]

        new acces, callback

        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)



        new key = str_to_num(data)

        switch(key)

        {

                case 1:{

                        client_cmd(id, "say /free")

                        ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")

                        client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")

                        menu_destroy(menu)

                }

                case 2:{

                        ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")

                        client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")

                        menu_destroy(menu)

                }



        }

        menu_destroy(menu)

        return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#9 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 27.02.2012 18:47

dzięki dziala
a moglbys dodac by te menu wyswietlalo sie po 3 sekundach bo troche gryzie sie z vipem
oczywiscie + dla cb
  • +
  • -
  • 0

#10 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 27.02.2012 20:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu_pokaz", 1)
set_task (3.0, "menu_pokaz");
}
public menu_pokaz(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)
menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /free")
ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
menu_destroy(menu)
}
case 2:{
ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
menu_destroy(menu)
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#11 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.02.2012 20:10

@Up, źle.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_task(3.0,"menu_pokaz",id)
	}
}
public menu_pokaz(id)
{
                if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
                {
                        new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
                        menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)
                        menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)
                        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
                        menu_display(id, menu, 0)
                }
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
        if (item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new data[6], iName[64]
        new acces, callback
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

        new key = str_to_num(data)
        switch(key)
        {
                case 1:{
                        client_cmd(id, "say /free")
                        ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
                        client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
                        menu_destroy(menu)
                }
                case 2:{
                        ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
                        client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
                        menu_destroy(menu)
                }

        }
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#12 SAL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 27.02.2012 20:36

juz sprawdzam

oczywiscie dzila dzięki speedkill

Użytkownik SAL edytował ten post 27.02.2012 20:25

  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2012 20:43

@Up, źle.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"

public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_task(3.0,"menu_pokaz",id)
	}
}
public menu_pokaz(id)
{
				if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
				{
						new menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
						menu_additem(menu, "FreeRun", "1", 0)
						menu_additem(menu, "DeathRun", "2", 0)
						menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
						menu_display(id, menu, 0)
				}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
		if (item == MENU_EXIT)
		{
				menu_destroy(menu)
				return PLUGIN_HANDLED;
		}
		new data[6], iName[64]
		new acces, callback
		menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

		new key = str_to_num(data)
		switch(key)
		{
				case 1:{
						client_cmd(id, "say /free")
						ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
						client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
						menu_destroy(menu)
				}
				case 2:{
						ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
						client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
						menu_destroy(menu)
				}

		}
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

Źle, bo niszczysz menu dwa razy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "FreeOrDeath"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(3.0,"menu_pokaz",id)
}
}
public menu_pokaz(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
static menu
if(!menu) {
menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "FreeRun")
menu_additem(menu, "DeathRun")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
}
menu_display(id, menu)
}
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "say /free")
ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<")
client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy")
}
case 1:{
ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<")
client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!")
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jeszcze bardziej poprawiona wersja, bo mi tu ktoś pisze, że gówno się znam...
#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Free"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public RoundStart()
set_task(3.0, "RoundStart2");

public RoundStart2() {
for(new id=1; id<=32; id++) {
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
menu_pokaz(id);
}
}

public menu_pokaz(id) {
static menu;
if(!menu) {
menu = menu_create("Wybierz mod:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "FreeRun");
menu_additem(menu, "DeathRun");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
}
menu_display(id, menu);
}

public wybieranie(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item) {
case 0: {
client_cmd(id, "say /free");
ColorChat(0, GREY, "Gramy mod >>FreeRun<<");
client_print(id, print_center, "Idz na koniec i czekaj az ktos skonczy");
}
case 1: {
ColorChat(0, RED, "Gramy normalny >>DeathRun<<");
client_print(id, print_center, "Szykuj sie na HeadShot!");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2012 20:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych