Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] emit_sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.02.2012 13:23

Cześć jak używać emit_sound, bo np. takie użycie w moim plugu nic nie robi:
emit_sound(id, CHAN_BODY, "bf2rank/blood_hit.wav", 0.5,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)

Oczywiście precache_sound jest.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.02.2012 13:48

zamien
CHAN_BODY
na CHAN_STATIC
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.02.2012 14:23

Zamieniłem, ale to jest tak że u victima jest emit sound i chce żeby ludzie obok słyszeli też ten sound.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.02.2012 14:48

to zawsze tak dziala

np
emit_sound(id, <--- odsrodek dźwięku to id ( bedzie slychac dzwiek wokol gracza id zasieg i glosnosc ustawia sie poprzez nast 4 parametry)

emit_sound(0, <--- odsrodek dźwięku to kazdy gracz (od kazdego gracza bedzie slychac dzwiek / nie myl ze wszyscy)
  • +
  • -
  • 1

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.02.2012 14:56

Opisalbys te 4 parametry ? ;>
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 15:02

http://www.amxmodx.o...?go=func&id=282
  • +
  • -
  • 1

#7 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.02.2012 15:20

;) Close
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 15:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych