emit_sound(id, CHAN_BODY, "bf2rank/blood_hit.wav", 0.5,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
Oczywiście precache_sound jest.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.02.2012 13:23
emit_sound(id, CHAN_BODY, "bf2rank/blood_hit.wav", 0.5,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
Napisano 26.02.2012 13:48
Napisano 26.02.2012 14:23
Napisano 26.02.2012 14:48
Napisano 26.02.2012 14:56
Napisano 26.02.2012 15:02
Napisano 26.02.2012 15:20
Napisano 26.02.2012 15:23
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych