Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 21:40

Mam problem z tą klasą gdyż chciałem aby nie miała ona broni na start i broni z perków, lecz nie wiem jak zrobić by mogła podkładać pakę. Broni na start nie ma i broni z perków również ale nie mogę podłożyć paki... Może ktoś to mi jakoś to poprawić poprawić? Leci + za pomoc

Niżej macie sma klasy

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "karamy.pl # Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.02.2012 22:21

zamien to:
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

na:
new const bronie    = (1<<CSW_C4)|(1<<CSW_KNIFE);


wtedy dana klasa bedzie mogla posiadac pake gdy dostanie ja na respie lub gdy podniesie jak komus wypadnie no i bedzie mogl dzięki temu podlozyc bombe ;)
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 23:11

Nic to nie dało ;(

#4 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 09:57

Nie znam się za bardzo, ale myślę, że chodzi o tą linijkę
give_item(id, "weapon_knife");
Dodaj tam też "weapon_C4" to może zacznie działać :)

Pozdrawiam zQnem
  • +
  • -
  • 1

#5 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2012 13:09

a jaka jest dokładna komenda bo chyba coś źle wpisuje i mi nie kompiluje

#6 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 26.02.2012 17:57

jemu chodziło o coś takiego
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_C4");
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#7 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2012 23:09

Zrobiłem to po swojemu ;] bo to nie działało. Można zamknąć ale + za fatygę poleciał.

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 27.02.2012 22:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych