Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Fukcja na oznaczenie gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 21:33

Witam,

Jaka funkcja należy do oznaczania gracza? pev iuser? Bo chciałbym np. zrobić tak w sklepie, aby na niego jakaś tam rzecz nie działała po kupieniu itemu w sklepie.
Drugie pytanie, jak zrobię w biohazard, aby oznaczyć matkę zombie czyli 1? Biohazard 2.00 beta 3

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.02.2012 22:34

Sformułuj jaśniej pytania... Oznaczyć? Co do pierwszego to proponuje utworzyć zmienną, gdy gracz kupi robi się na true a przy "działaniu czegoś" sprawdza czy gracz nie ma tego kupionego. jak ma to nie działa, jak nie to działa.

o np

przed plugin_init()

new bool:dziala[33];
po kupieniu w sklepie
case rzecz:
{
	 dziala[id] = true;
}

a przy działaniu czegoś
if(!dziala[idofiary]) // jesli nie dziala
{
	  //zadaje obrazenia badz cokolwiek
}

o to Ci chodziło?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 22:58

Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Co do 1. Oznaczyć czyli no jak inaczej... No po prostu dany gracz kupi sobie coś w menu, to inny plugin na niego nie działa. A na resztę, co nie kupili działa.
Przykład rzeczy: kupię sobie nieodpychanie, ale że w kodzie sklepu nic nie ma odnośnie tego, a jest plugin osobny do odpychania, to dla tego gracza po kupieniu nie działa to, ale dla reszty tak. Czyli to jest oznaczanie gracza. Piszę to tak, bo niektórzy mi zaraz dadzą zapauzowanie pluginu, czego nie chcę.

Co do 2. Co tutaj jest niezrozumiałego? :) Chodzi o to, że matka zombie czyli 1 wybierany losowo jest jakoś oznaczony i nie może on zrobić jakichś rzeczy czy tam ma dodatkowe przywileje.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 25.02.2012 22:59


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.02.2012 23:51

w takim razie bedziesz musial natywem to zrobic i edytowac 2 pluginy (sklepu i ten ktory ma nie dizlac). daj sma obu - cos wykminimy
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 00:34

wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;

przeczysz sobie
skoro używasz tylko true/false to utwórz zmienną przyjmującą tylko te stany czyli bool
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.02.2012 00:34

Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;

Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2012 01:32

w BH jest forward od infekcji wiec wystarczy sprawdzac pierwszą infekcje w rundzie

co do pierwszego to mozesz uzyc pev_iuser*

co do bool'a to uzywac cos[id]=true mozesz tylko dlatego ze true jest reprezentowany przez 1 a false przez 0
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 02:33


Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;

Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.


Tak dokładnie.
G[o]Q tylko jak to potem zrobić? W jednym dam pev_iuser*, a w drugim pluginie też to samo?

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2012 02:45

ustawiasz
set_pev(id,pev_iuser1,1)
potem sprawdzasz w innym pluginie
if(pev(id,pef_iuser1)==1)

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 26.02.2012 02:45

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 17:52

Można zamknąć, poradziłem sobie.
+

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 17:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych