Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pev punchangle i forward addtofullpack


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.02.2012 17:49

Cześc, moze przejde do rzeczy. Po zmianie punchangle, np. punch[1]-=40.0 jest animacja spojrzenia z góry na dól. Chciałbym tą animacje odtworzyc od tylu tak, aby byla animacja spojrzenia w gore.

Drugie pytanie, mamy gracza A,B i C. A ma alphe na 0, więc jest niewidzialny. Chciałbym zrobić to tak, aby gracz B nie widział tego gracza (czyli standardowo), a gracz C go widział i to właśnie muszę ustawić w addtofullpack tyle że nie wiem jak.

Pozdrawiam,
z góry dziękuję.

PS: Co do 2 pytania to proszę o kod, a nie teorie.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.02.2012 18:06

2.
(...)
register_forward(FM_AddToFullPack, "client_AddToFullPackPost", 1);
(...)
public client_AddToFullPackPost(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, pSet) {
if(!player || gracz[HOST] != C)
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_connected(ENT) || !is_user_alive(HOST) || ENT == HOST)
return FMRES_IGNORED;

if(get_es(es_state, ES_RenderMode) == kRenderTransAlpha) {
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);

return FMRES_HANDLED;
}

return FMRES_IGNORED;
}

Chyba coś takiego będzie. Oczywiście w pierwszym warunku musisz sprawdzać tego gracza w jakiś sposób.
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.02.2012 18:09

Cześc, moze przejde do rzeczy. Po zmianie punchangle, np. punch[1]-=40.0 jest animacja spojrzenia z góry na dól. Chciałbym tą animacje odtworzyc od tylu tak, aby byla animacja spojrzenia w gore.


punch[1]+=40.0
??
sebul (25.02.2012 18:10):
To samo chciałem napisać :D

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.02.2012 18:24

dzięki sebul, co do punchangle, to chodzi mi o spojrzenie ze standardowego puncha(0.0) do góry (-40.0) tak aby wyglądało to jak animacja, a nie nagły przeskok
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2012 01:33

no to pętle zrób i zwiększaj co 5 i sprawdzaj gametime zeby sobie ograniczyc klatki
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.02.2012 08:54

Goqu pomogl close.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 09:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych