Problem z statystyka.
xXxKarolxXx
25.02.2012
Otorz mam problem mam nowa statystyke w cod modzie mianowicie Regeneracja HP i ona jest na dmg czyli za 100dmg soatejesz x hp
a chcial bym zeby bylo ze za 10s dostajesz x hp i jak to zrobic?
znalazlem perk ktory daje za 5s 10 hp ale jak to teraz przerobic zeby dzialalo jakos statystyka?
Statystyka za dmg
perk ktory daje hp za 5s
Tak jak mowilem to jest z perku wiec jak to przerobic zeby dzialalo jako statystyka
proszę o pomoc
a chcial bym zeby bylo ze za 10s dostajesz x hp i jak to zrobic?
znalazlem perk ktory daje za 5s 10 hp ale jak to teraz przerobic zeby dzialalo jakos statystyka?
Statystyka za dmg
public Regeneracja(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/100.0) + pev(idattacker, pev_health);
set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
return HAM_IGNORED;
}
perk ktory daje hp za 5s
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[id])
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+10<max_health? cur_health+10: max_health;
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tak jak mowilem to jest z perku wiec jak to przerobic zeby dzialalo jako statystyka
proszę o pomoc