Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Amunicja w Scoutcie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duszeek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kornel
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.02.2012 14:04

Problem tyczy się mojego serwera Kreedz.
Jest tu komenda, po której wpisaniu (/scout) dostajesz Scouta.
Jednak scout ma 0/0 ammo, a czasem są jakieś wentyle, przejścia pod ziemią i nie można ich rozbić, ponieważ ma się scouta z 0 ammo, a żeby mieć usp/knife trzeba iść od początku.

Co mam zrobić, żeby dodać ammo w scoutcie? Dodam, że jest też komenda /weapons, która daje z 10/15 broni i w nich też ammo nie ma.

~~
Dla niegrających na KZ.
Na kreedz się przechodzi mapy 'wspinaczkowe'.
Dostaję się na start usp/knife.
Jeżeli nie skaczesz za dobrze, możesz wpisać /scout, żebyś dalej skakał. (Bo z Scoutem 10 speeda więcej)
  • +
  • -
  • 0

#2 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 25.02.2012 15:16

Dodaj w pluginie w funkcji, którą wywołuje komenda /scoute funkcję give_item, w której dasz amunicję.
  • +
  • -
  • 1

#3 Duszeek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kornel
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.02.2012 16:36

@Waleq
Tylko troche zielony jeszcze w tych sprawach jestem, mógłbyś jakoś opisać krok po kroku jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 25.02.2012 19:11

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#5 ToJaTwojTelefon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:87
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.02.2012 19:37

daj *.sma tego Kreedza
  • +
  • -
  • 1

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.02.2012 22:39

po dodaniu scouta daj
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,30);
doda zapasowych 30 naboi do scouta
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 Duszeek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kornel
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2012 01:55

@ToJaTwojTelefon Kreedza, czy Pluginu?
@Cheq Nie wiesz w jakim to może być pliku?

Było takie coś :

/*================================================================================================*/

public give_scout(id, armita)
{
new ent = fm_give_item(id, g_weaponconst[armita]);
fm_set_weapon_ammo(ent, 0)
}

/*================================================================================================*/

zamiast (ent, 0) dałem (ent, 90)

Zobacze czy podziała.

Załączyłem .sma tego pluginu.
Jest tam o scoutcie i znalazłem nawet wszystko, ale jak zmieniam to nie działa.. (Tzn. nie ma buga, tylko pewnie źle zmieniam, bo nie znam się na tym)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 26.02.2012 10:45

public give_scout(id)
{
give_item(id,"weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,30);
}

zmień na to.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#9 Duszeek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kornel
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2012 18:28

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kz_jumpplugin.sma(1259) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1269) : error 017: undefined symbol "give_item"
kz_jumpplugin.sma(1270) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_bpammo"
kz_jumpplugin.sma(1938) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2350) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2399) : error 088: number of arguments does not match definition

6 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).


CheQ, nie działa..

Chyba, że ktoś by mógł .sma moje podmienić na to co będzie działało i załączyć, a ja bym ściągnął i podmienił.
  • +
  • -
  • 0

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 26.02.2012 18:32

na początku pluginu dopisz jeszcze:

#include <cstrike>
#include <fun>

i dopiero kompiluj
Hiroshima (26.02.2012 18:33):
choć to rozwiązanie co podał CheQ nie jest zbyt optymalne..

  • +
  • -
  • 1

#11 Duszeek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kornel
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2012 21:35

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
kz_jumpplugin.sma(372) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsTeams")
kz_jumpplugin.sma(1261) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(1940) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2352) : error 088: number of arguments does not match definition
kz_jumpplugin.sma(2401) : error 088: number of arguments does not match definition

7 Errors.
Could not locate output file kz_jumpplugin.amxx (compile failed).


Dalej źle. Jak możecie, to po prostu tamten załącznik z góry zeedytujcie tak jak trzeba i dajcie w załączniku zmieniony, bo sam albo źle wgrywam, albo jest dalej źle. :X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych