/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandor (Premium)"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); } public plugin_precache() { precache_model(model); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Komandor [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; ma_klase[id] = true; entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; } public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Ciche kroki
Temat rozp.
daw-k
, 24.02.2012 22:03
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 24.02.2012 22:03
Proszę o dodanie cichych kroków do klasy
#2
Napisano 25.02.2012 09:00
3maj:
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Komandor (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:00
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych