Klasa Samuraj na Starego CodMod'a
WiWaldi:*
24.02.2012
Witam dziś zrobiłem Klasę samuraj na starego Cod-Mod'a.
Opis : Klasa posiada
Bronie : Deagle , Miecz Samurajski .
Zdrowie : 220
Kondycja : 2.0
Pancerz : 100
Przejdźmy do dodawania Klasy do naszego Cod-Mod'a
Znajdź :
Dodaj na końcu przed }; :
Teraz zdrowie klasy :
Znajdź :
Dodaj na końcu przed }; :
Znajdź :
Dodaj na końcu przed }; :
Znajdź :
Dodaj na końcu przed }; :
Znajdź :
Dodaj na końcu :
Znajdź :
Dodaj na końcu :
Znajdź :
Dodaj po ostatniej swojej klasie :
Znajdź :
Dodaj to :
Znajdź :
Dodaj to :
Download Model :
samuraj.rar 509KB
129 downloads
I gotowe Klasa Samuraj już jest dodana
A oto Efekt twojej męczarni
.

Pozdro mam nadzieję że wam się spodoba .
Opis : Klasa posiada
Bronie : Deagle , Miecz Samurajski .
Zdrowie : 220
Kondycja : 2.0
Pancerz : 100
Przejdźmy do dodawania Klasy do naszego Cod-Mod'a
Znajdź :
enum { NONE = 0,
Dodaj na końcu przed }; :
,Samuraj
Teraz zdrowie klasy :
Znajdź :
new const zdrowie_klasy[] = {
Dodaj na końcu przed }; :
, 220
Znajdź :
new const Float:szybkosc_klasy[] = {
Dodaj na końcu przed }; :
, 2.0
Znajdź :
new const pancerz_klasy[] = {
Dodaj na końcu przed }; :
, 100
Znajdź :
new const nazwy_klas[][] = {
Dodaj na końcu :
"Samuraj"
Znajdź :
new const opisy_klas[][] = {
Dodaj na końcu :
"Dostaje 220 hp bazowe , Szybka Klasa , 100 Pancerza , Bronie : Deagle , Miecz Samurajski "
Znajdź :
switch(klasa_gracza[id])
Dodaj po ostatniej swojej klasie :
case Samuraj:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
Znajdź :
public CurWeapon(id)
Dodaj to :
if(klasa_gracza[id] == Samuraj && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/samuraj/v_knife.mdl")
}
Znajdź :
public plugin_precache()
Dodaj to :
precache_model("models/samuraj/v_knife.mdl");
Download Model :

I gotowe Klasa Samuraj już jest dodana
A oto Efekt twojej męczarni


Pozdro mam nadzieję że wam się spodoba .
hawaj
24.02.2012
dodaj że na nożu może wysoko skakać i jest w ogóle nie widzialna ma 2flesche 1smoke
na granatach widac ją
i jak podkłada pake
miałem taką klasę na moim cod i cieszyła się dużą popularnością
na granatach widac ją
i jak podkłada pake
miałem taką klasę na moim cod i cieszyła się dużą popularnością
WiWaldi:*
24.02.2012
Granaty możesz sam sobie dodać
Tutaj
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
Dodaj kod
zaraz po
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Edited by WiWaldi:*, 24.02.2012 18:41.
Tutaj
case Samuraj:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
CurWeapon(id)
Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Edited by WiWaldi:*, 24.02.2012 18:41.
hawaj
24.02.2012
ja wiem jak to dodac ale dodaj to do tematu bo klasa tylko z nowym modelem bronie jest jak dla mnie zwalona
Jamdzam
08.07.2012
ja ta klase zrobilem na swoim cod modzie
posiada niewidzialnosc na nozu oraz grawitacje na nim
galil
130 hp
130% szybkosci
klasa dostepna od 50 lvl
posiada niewidzialnosc na nozu oraz grawitacje na nim
galil
130 hp
130% szybkosci
klasa dostepna od 50 lvl
