/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
new const nazwa[] = "Podpalacz";
new const opis[] = "Masz 1/6 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const grawitacja = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(5)
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.02.2012 17:31
Witam mam problem z tą klasą przerobioną z perku. Raz na jakiś czas gracz grający tą klasą zostaje podpalony;/
#2
Napisano 24.02.2012 01:16
Czy dzieje się to w jakimś konkretnym momencie - np. jak gracz spada z wysokości i traci życie?
Jeśli tak, to brakuje Ci warunku w public Death(id) sprawdzającego czy gracz atakujący nie jest zarazem graczem atakowanym - jeśli jest, to return PLUGIN_CONTINUE.
Jeśli tak, to brakuje Ci warunku w public Death(id) sprawdzającego czy gracz atakujący nie jest zarazem graczem atakowanym - jeśli jest, to return PLUGIN_CONTINUE.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












