/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> #define MAX 32 new sprite_fire, sprite_smoke; new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new const nazwa[] = "Podpalacz"; new const opis[] = "Masz 1/6 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)"; new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const grawitacja = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") } public cod_class_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(5) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.02.2012 17:31
Witam mam problem z tą klasą przerobioną z perku. Raz na jakiś czas gracz grający tą klasą zostaje podpalony;/
#2
Napisano 24.02.2012 01:16
Czy dzieje się to w jakimś konkretnym momencie - np. jak gracz spada z wysokości i traci życie?
Jeśli tak, to brakuje Ci warunku w public Death(id) sprawdzającego czy gracz atakujący nie jest zarazem graczem atakowanym - jeśli jest, to return PLUGIN_CONTINUE.
Jeśli tak, to brakuje Ci warunku w public Death(id) sprawdzającego czy gracz atakujący nie jest zarazem graczem atakowanym - jeśli jest, to return PLUGIN_CONTINUE.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych