Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Auto Restart + Respawn


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 graczu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2009 10:46

Wersja z muzyczkami, etc.

Muzyczek może być wiele i są losowe:

#include <amxmod>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new bool:MapSTARTED = false

new tfms = 15
new lptime
new Float:muzatime
new Float:rtimes
new sname[] = "STRZELNICA WROCLAW"


new playnow
#define iloscm 3
new muzanow[iloscm][2][] = {{"p1.mp3", "38"}, {"p2.mp3", "60"}, {"p3.mp3", "79"}}


public plugin_init() {
	register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu")
	set_task(5.0, "start_restart")
	playnow = random_num(0,(iloscm - 1))
	server_print("PlayNow: %i", playnow)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
// DEBUG: Muza: p3.mp3 Czas Muzyki Float: 50.999999 Czas Restart Float: 65.999999 Czas Restart Say: 5

public start_restart(){
	muzatime = str_to_float(muzanow[playnow][1]);
	lptime = tfms + str_to_num(muzanow[playnow][1]);
	rtimes = float(tfms) + muzatime
	new Float:rtimemp3 = float(tfms)
	new Float:rtimeStop = rtimes
	new Float:rtimeThree = rtimes + 1.5
	new Float:rtimeTwo = rtimes + 3.0
	new Float:rtimeOne = rtimes + 4.5
	new Float:rtimePlay = rtimes + 6.5

	set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b")
	set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b")
	
	set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900)
	set_task(rtimemp3,"playmp3",1901)
	set_task(rtimeThree,"say_start",1200)
	set_task(rtimeTwo,"say_start",1300)
	set_task(rtimeOne,"say_start",1400)
	set_task(rtimePlay,"say_start",1500)

	new dir[ 64 ]
	get_configsdir( dir, 63 )
	server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir )

}

public playmp3(){
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/%s", muzanow[playnow][0])
}

public stop_rool(){
	if(task_exists(1100)){
		remove_task(1100)
	}
	if(task_exists(1101)){
		remove_task(1101)
	}
}

public loop_timer(){
	new col1=random_num(0,255)
	new col2=random_num(0,255)
	new col3=random_num(0,255)	
	set_hudmessage(col1, col2, col3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"===================^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n===================", sname, lptime)
	lptime--
}

public say_start(data){
	if(data == 1200){
		client_cmd(0,"spk misc/three.wav")
		set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1)
		show_hudmessage(0,"Three")
		MapSTARTED = true
		new dir[ 64 ]
		get_configsdir( dir, 63 )
		server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir )
	}
	if(data == 1300){
		client_cmd(0,"spk misc/two.wav")
		set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2)
		show_hudmessage(0,"Two")
	}
	if(data == 1400){
		client_cmd(0,"spk misc/one.wav")
		set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3)
		show_hudmessage(0,"One")
		set_task(1.0, "server_restart", 1401)
	}
	if(data == 1500){
		client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
		set_task(1.0, "say_playnow")
	}
}

public say_playnow(){
	set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 4.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"==========^n* GRAMY *^n==========")
}

public server_restart(){
	server_cmd("sv_restart 1")
}

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
	new arg[1]
	arg[0] = victim
	if(MapSTARTED == false){
		set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99)
	}
}

public check_clients(){
	new pnum = get_playersnum()
	for(new i = 0; i < pnum; i++){
		if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)){
			cs_user_spawn(i)
		}
	}

}

public spawn_user(id){
	new cid = id - 99
	if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
		cs_user_spawn(cid)
	}
}

public plugin_precache() { 
	precache_sound("misc/three.wav")
	precache_sound("misc/two.wav")
	precache_sound("misc/one.wav")
	precache_sound("misc/reset.wav")
	for(new i = 0; i < (iloscm - 1); i++){
		new formatsound[32]
		formatex(formatsound, 31, "misc/%s", muzanow[i][0])
		precache_sound(formatsound)
	}
}

#define iloscm 3
new muzanow[iloscm][2][] = {{"p1.mp3", "38"}, {"p2.mp3", "60"}, {"p3.mp3", "79"}}

ilosc = iloc muzyczek w array muzanow, liczymy od 1 nie od 0
{"nazwa_pliku.mp3", "czas_trwania_sekundy"}

Jak ktoś sobie nie poradzi, ehhh to szkoda mu pomagać ;-)

btw.

Powstało w chu.. pluginów restartu na bazie pierwszego mojego z fajnym wyglądem migającego restartu, odliczaniem, etc i kur.. nikt nie daje z jakiego serwera wzięty pomysł, zawsze się jakiś złodziej znajdzie, tym wszystkim osobą mówie "ch.. wam w oczodoły". Pizdusie ;-)
  • +
  • -
  • 0

#22 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 05.05.2009 14:42

co zmieniac jesli chce dodac plik muzyki muzyczka.mp3 ??
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#23 graczu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2009 21:40

co zmieniac jesli chce dodac plik muzyki muzyczka.mp3 ??


Nie widzisz co podałem na dole:

new muzanow[iloscm][2][] = {{"p1.mp3", "38"}, {"p2.mp3", "60"}, {"p3.mp3", "79"}}
{"nazwa_pliku.mp3", "czas_trwania_sekundy"}


Matematyka, jak widzisz new muzanow[iloscm][2][] = określa zbiór elementów którymi są zbiory zawierające elementy które są końcowe.

{{"muzyczka1.mp3", "38"}, {"muzyczka2.mp3", "60"}, {"muzyczka3.mp3", "79"}, {"muzyczka4.mp3", "79"}, {"muzyczka5.mp3", "79"}}

Pamiętać by podać dokładny czas trwania utworu i zmienić "ilosc".
  • +
  • -
  • 0

#24 haerde

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 14.05.2009 02:06

Graczu czy można w tym pluginie na czas rozgrzewki zapauzować jeden lub kilka pluginów, a po skończeniu rozgrzewki je uaktywnić ? :)
  • +
  • -
  • 0

#25 graczu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.05.2009 16:40

Graczu czy można w tym pluginie na czas rozgrzewki zapauzować jeden lub kilka pluginów, a po skończeniu rozgrzewki je uaktywnić ? :)


Tak można łatwo to zrobić, w opisie plugin u masz:

Pliki konfiguracji tworzymy w configs/ { ar_start.cfg, ar_end.cfg }


ar_start.cfg = Przed Rozgrzewką
ar_end.cfg = Po Rozgrzewce

Dodajesz sobie:

amxx pause nazwa_pluginu.amxx
amxx unpause nazwa_pluginu.amxx

Jakoś Tak.
  • +
  • -
  • 0

#26 nEgativ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:90
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2009 20:50

Bardzo dobry i prosty w instalacji plugin dziękuje.

Mam problem tylko z jednym kawałkiem mp3 nie chce działać nawet się nie ściągną załapałem że chodzi o to ze jako do jedynego nie zrobił mi się plik ztmp pozostałe dwa maja te pliki a ten jako jedyny nie i nie chce się zrobić wrzucałem kawałek z 20 razy i nic się nie dzieje mieliście coś takiego?
Z góry dzięki!
  • +
  • -
  • 0

#27 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 02.07.2009 03:49

Mam problem tylko z jednym kawałkiem mp3 nie chce działać nawet się nie ściągną załapałem że chodzi o to ze jako do jedynego nie zrobił mi się plik ztmp pozostałe dwa maja te pliki a ten jako jedyny nie i nie chce się zrobić wrzucałem kawałek z 20 razy i nic się nie dzieje mieliście coś takiego?


Mam to samo, ktoś zaradzi?

Gdzie się zmienia długość rozgrzewki bo nie widzę? (wersja z muzyką) :D
  • +
  • -
  • 0

#28 nEgativ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:90
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2009 09:16

Feever', długości rozgrzewki sie nie ustawia dopasowuje się automatycznie do długości mp3.
  • +
  • -
  • 0

#29 kosa511

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 11.01.2011 23:56

ej nie da sie przekompilowac "error 017: undefined symbol "cs_user_spawn"
  • +
  • -
  • 0

#30 Patrico

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.01.2011 12:01

Co zrobić, aby na początku dawało 16 tysięcy?
  • +
  • -
  • 0

#31 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.01.2011 13:22

Edytować kod źródłowy ale z takimi sprawami pisz w odpowiednim dziale.
  • +
  • -
  • 0

#32 Patrico

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.01.2011 15:40

Już sobie poradziłem, po prostu zamiast robić te pliki konfiguracyjne zmieniłem na server.cfg i server2.cfg :)

Jakby ktoś chciał to pisać, wrzucę.
  • +
  • -
  • 0

#33 graczu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.10.2011 19:49

Co zrobić, aby na początku dawało 16 tysięcy?


w pliku ar_start.cfg ustawić mp_startmoney i w pliku po resach dać mp_startmoney 800.
  • +
  • -
  • 0

#34 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.05.2012 00:02

Graczu to akurat da się zrobić bez plików konfiguracyjnych i są w tym przypadku zbędne, ale co do losowania muzyczki widze przez rok nikt nie znalazł przyczyny... kiepsko:( proszę niech ktoś Sprawdzi kod bo przy losowaniu omija jedną piosenkę, znaczy losuje ją ale jej nie gra :(

Dobra poradziłem sobie mi czyta wszystko jak należy :D


#include <amxmod>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new bool:MapSTARTED = false

new tfms=2
new noze=0
new lptime
new Float:muzatime
new Float:rtimes
new sname[] = "*Cs-Pob*******.pl*"


new playnow
#define iloscm 3
new muzanow[iloscm][2][] = {{"s3.mp3", "164"}, {"nr1.mp3", "166"}, {"nr2.mp3", "164"}}


public plugin_init() {
register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu")
set_task(5.0, "start_restart")
playnow = random_num(0,(iloscm - 1))
server_print("PlayNow: %i", playnow)
return PLUGIN_CONTINUE
}

// DEBUG: Muza: p3.mp3 Czas Muzyki Float: 50.999999 Czas Restart Float: 65.999999 Czas Restart Say: 5

public start_restart()
{
muzatime = str_to_float(muzanow[playnow][1]);
lptime = tfms + str_to_num(muzanow[playnow][1]);
rtimes = float(tfms) + muzatime
new Float:rtimemp3 = float(tfms)
new Float:rtimeStop = rtimes
new Float:rtimeThree = rtimes + 1.5
new Float:rtimeTwo = rtimes + 3.0
new Float:rtimeOne = rtimes + 4.5
new Float:rtimePlay = rtimes + 6.5

pause ("ac","public_rules.amxx")
pause("ac","vip.amxx")
pause("ac","auto_knife_duel_pl.amxx")
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
pause("ac","xredirect.amxx")
noze=1

set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b")
set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b")

set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900)
set_task(rtimemp3,"playmp3",1901)
set_task(rtimeThree,"say_start",1200)
set_task(rtimeTwo,"say_start",1300)
set_task(rtimeOne,"say_start",1400)
set_task(rtimePlay,"say_start",1500)

new dir[ 64 ]
get_configsdir( dir, 63 )
server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir )

}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}


public playmp3()
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/%s", muzanow[playnow][0])
}

public stop_rool()
{
if(task_exists(1100))
{
remove_task(1100)
}
if(task_exists(1101))
{
remove_task(1101)
}
}

public loop_timer(){
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"===================^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n===================", sname, lptime)
lptime--
/*
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
write_byte( jac1 ) // fade red
write_byte( jac2 ) // fade green
write_byte( jac3 ) // fade blue
write_byte( 255 ) // fade alpha
message_end()
*/
}

public say_start(data){
if(data == 1200){
client_cmd(0,"spk misc/three.wav")
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1)
show_hudmessage(0,"Three")
MapSTARTED = true
new dir[ 64 ]
get_configsdir( dir, 63 )
server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir )
}
if(data == 1300){
client_cmd(0,"spk misc/two.wav")
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2)
show_hudmessage(0,"Two")
}
if(data == 1400){
client_cmd(0,"spk misc/one.wav")
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3)
show_hudmessage(0,"One")
set_task(1.0, "server_restart", 1401)
}
if(data == 1500){
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
set_task(1.0, "say_playnow")
}
}

public say_playnow(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* !! Baw sie dobrze !! *^n=============")
}

public server_restart()
{
unpause("ac","public_rules.amxx")
unpause("ac","vip.amxx")
unpause("ac","auto_knife_duel_pl.amxx")
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
unpause("ac","xredirect.amxx")
noze=0
server_cmd("sv_restart 1")
}

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
new arg[1]
arg[0] = victim
if(MapSTARTED == false)
{
set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99)
}
}

public check_clients()
{
new pnum = get_playersnum()
for(new i = 0; i < pnum; i++){
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)){
cs_user_spawn(i)
}
}

}

public spawn_user(id)
{
new cid = id - 99
if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
cs_user_spawn(cid)
}
}

public plugin_precache() {
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
for(new i = 0; i < (iloscm); i++)
{
new formatsound[32]
formatex(formatsound, 31, "misc/%s", muzanow[i][0])
precache_sound(formatsound)
}
}

Użytkownik ::Gogiel:: edytował ten post 14.05.2012 00:03

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych