Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa morderca


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KaKeR

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 21.02.2012 21:11

Proszę o przerobienie tego sma tak aby można było podkładać pakę, bronie mają zostać zablokowane tak jak są, bronie z itemów również mają być zablokowane. Za pomoc leci plus


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza.(PPM) Jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • 0

Użytkownik KaKeR edytował ten post 21.02.2012 21:12

  • +
  • -
  • 0

#2 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 21.02.2012 22:15

Proszę o przerobienie tego sma tak aby można było podkładać pakę,

o_O

#3 KaKeR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 22.02.2012 23:56

Co w tym dziwnego? Mam w klasie blokowanie broni, także z itemów ale razem z nimi blokuje się też bomba, wtedy nożownik/morderca posiadając pakę zbuguje ją, tak, że nie będzie nawet ona nigdzie leżeć, poprostu zniknie.
  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 23.02.2012 00:44

Aby miał sam nóż:

includujemy:
#include <fun>


zmieniamy:
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE;

na
new const bronie    = 1<<CSW_KNIFE;


do
public plugin_init()

wsadzamy to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


a na sam koniec .sma dodajemy:

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych