Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] problem z klasą

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 abcd123

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:ble
Offline

Napisano 21.02.2012 16:30

Nie moge skompilatorowac tej klasy bo ciagle wyskakuje blad pomocy


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Klasy.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file Klasy.amxx (compile failed).



+ dla osoby ktora pomoze

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Rozpierdzielacz[MegaPremium]";
new const opis[] = "5 rakiet i duzo inteligecji";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Rozpierdzielacz[MegaPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik abcd123 edytował ten post 21.02.2012 16:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 21.02.2012 16:33

Mi się klasa jakoś skompilowała

#3 abcd123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:ble
Offline

Napisano 21.02.2012 16:36

mi tez sie skopilowala przed chwila inna a ta nie chce ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 --WICIO--

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 21.02.2012 17:10

skompiluj przez amxxstudio a nie przez www
  • +
  • -
  • 0

#5 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 21.02.2012 17:33

Łap

Załączone pliki

  • Załączony plik  a.amxx   9,08 KB  3 Ilość pobrań


#6 abcd123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:ble
Offline

Napisano 21.02.2012 23:10

Działa masz +

Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 21.02.2012 23:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych