Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

prosba o zrobienie klasa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Slicli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 20.02.2012 16:47

Witam proszę o zrobienie mi tych klasa :)

Chcę zeby te klasy byle Premium:

1.Admirał- AWP m3 granat 1/3 z granata 100 int 5 hp 50 wytrz 50 kondycji
2. Komandor- AWP famas 1/1 z noza 60 hp 30 kond reszte po 0
3 Talib - degla , usp 1/4 z degla granaty wszystkie 1/6 z usp wszystkie staty po 40
4.Ahmed - mp5 wybucha po smerci zadająć 150 +inteligenja obrażen 60 hp 40 kondycji reszta po 0
5.Powstaniec - Ma15 sekund niesmiertelności wszystkie staty po 0 i dostaje Ak47

A ta klasa zeby byla Super Premium :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		  
new const nazwa[]   = "Partyzant";
new const opis[]    = "Klasa dla shotera";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 1000;
new const wytrzymalosc = 100;
  
new const frakcja[] = "Premium";
  
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
  if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entApteczki);
  entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_PASSWORD))
{
  client_print(id, print_chat, "[Partyzant] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
		  
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Masz tylko 10 apteczki na runde!");
}
else
{
  ilosc_apteczek_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
  entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
  entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

  entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
  set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )		 ;
  drop_to_floor(ent);

  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}

public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
  new Float:forigin[3];
  entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
    continue;
   new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
   new zdrowie = get_user_health(pid);
   new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
   if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
  }
  entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
  remove_entity(ent);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
  message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}

I proszę dodac 20 dmg z AK47 DO TEJ KLASY
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych