Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Quests system(Misje, zadania)
#21
Napisano 24.02.2012 21:42
#22
Napisano 24.02.2012 22:09
#23
Napisano 25.02.2012 10:14
#24
Napisano 01.05.2012 12:13
#25
Napisano 27.06.2012 16:09
#26
Napisano 29.06.2012 19:47
Taakja mam sprawe i pytanie czy dziala to na cod stary ?
#27
Napisano 24.10.2012 18:52

#28
Napisano 26.10.2012 13:08

#29
Napisano 26.10.2012 15:13
Plugin spoko ale 90% osób którzy przeglądają ten temat nie ogarniaja jak tworzyć questy zrob z 5-10 standardowych i już bedzie pro
Zapewne ty jesteś w tych 90%. Tworzenie questów to nie problem lecz ja wymieniłem swój wyżej.
** Misje nie zapisują się ani na nvault ani na sql ..
#30
Napisano 20.11.2012 15:16
1. Chcecie poradnik i przykłady tworzenia questow ?
2. Chcecie support z cod modem, czyli questy od lvlu lub dla konkretnej klasy ?
chcetnie bym chcial poradnik z tworzeniem questow do cod stary

a jak chce dodac questa to robie osobny plugin czy w questy.sma ?
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 20.11.2012 15:30
#31
Napisano 21.11.2012 08:13
plugina jak chce dodac questa to robie osobny plugin czy w questy.sma ?
#32
Napisano 28.12.2012 18:07
[Quest: (Nazwa Questa)]
#33
Napisano 28.12.2012 18:35
Utwórz dla każdego gracza zmienną z tekstem w silniku i arraygetstring używaj po wzięciu questa, a hud aktualizuj co 0.1 w tasku.a jak zrobić aby w hud było:
[Quest: (Nazwa Questa)]
#34
Napisano 28.12.2012 18:37
#35
Napisano 28.12.2012 19:03
#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new qHandle1;
public plugin_init(){
register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(this == idattacker)
return 1;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return 1;
if(!idattacker)
return 1;
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
if(qid == qHandle1 && id)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000, 1);
}
Jestem raczkujący w tych sprawach ale twojego zadania skomplikować nie mogłem. Później sprawdzę u siebie na serwerze.
I proszę powiedz mi czy tutaj dobrze edytowałem quest do COD'a Nowego.
#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new qHandle1;
public plugin_init(){
register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(this == idattacker)
return 1;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return 1;
if(!idattacker)
return 1;
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
if(qid == qHandle1 && id)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
}
Użytkownik TakiJedenPan edytował ten post 28.12.2012 19:14
#36
Napisano 28.12.2012 19:15
Hmm, id może przyjąc wartość 1000000 a warunek będzie spełniony.if(qid == qHandle1 && id)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
#37
Napisano 28.12.2012 19:24
Hmm, id może przyjąc wartość 1000000 a warunek będzie spełniony.if(qid == qHandle1 && id)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
Czyli zrobiłem to dobrze czy będzie coś do poprawy? Bo jak będę robił sobie następne questy to nie chcę popełnić błędu.
#38
Napisano 28.12.2012 19:29
Nie przesadzaj nawet największy mistrz popełnia błędy. Daj is_user_connected(id) zamiast idHmm, id może przyjąc wartość 1000000 a warunek będzie spełniony.if(qid == qHandle1 && id)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
Czyli zrobiłem to dobrze czy będzie coś do poprawy? Bo jak będę robił sobie następne questy to nie chcę popełnić błędu.
#39
Napisano 29.12.2012 01:50
Ujmując to na chłopski rozum. Obrażenia pokazuję mi tylko z pierwszej rundy. W kolejnych rundach obrażeń nie nadpisuję które zadałem. Przypuśćmy w pierwszej rundzie zadałem 200 obrażeń i już tyle pozostaję.
Oto quest:
#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new qHandle1;
public plugin_init(){
register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 400 obrazen wrogom", 400, "400XP");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(this == idattacker)
return 1;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return 1;
if(!idattacker)
return 1;
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
if(qid == qHandle1 && is_user_connected(id))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+400);
}
Bądź cierpliwy. Jak dla mnie to coś nowego.

@@Edit.
Dodam że nie ma errologów.
Użytkownik TakiJedenPan edytował ten post 29.12.2012 01:56
#40
Napisano 29.12.2012 08:48
jaki zapis u siebie ustawiłeś ?
Podejrzewam że używasz mysql, a go nie konfigurowałeś.
Polecam póki co działać na silniku Osiągnięć moim, bo on jest odbugowany, postaram się jeszcze przed szkołą zająć tymi questami.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: misja, misje, zadania, zadanie, questy, quest, quests, nvault, colorchat, tworzenie
Modyfikacja
Mordyfikacja PluginuNapisany przez Annonymus, 17.06.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho, 14.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmian i przeróbek + 4 paczki modeli!CoD by RiviT | 9 różnych odmian | 4 paczki modeli Napisany przez Rivit, 12.07.2016 ![]() |
|
![]() |
|||
[Cmod][Poziom podstawowy] Tworzenie skillaNapisany przez plx211, 25.03.2016 ![]() |
|
![]() |
|||
[Cmod][Poziom podstawowy] Tworzenie statystykiNapisany przez plx211, 25.03.2016 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych