Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] SuperLogs: Nuclear Dawn 1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.02.2012 22:58

SuperLogs: Nuclear Dawn


This is part of a series of plugins for many mods to enable more detailed logging, all in HL Log Standard.

These plugins give the ability to track many things not natively logged by the game in log parsers such as HLstatsX:CE, Psychostats, and others.

This plugin requires SDK Hooks installed.

For SuperLogs: Nuclear Dawn, the following features are available:

Player Actions
  • headshot
  • killed_commander
  • promoted_to_commander
  • armoury_destroyed
  • artillery_destroyed
  • assembler_destroyed
  • flamethrowerturret_destroyed
  • wirelessrepeater_destroyed
  • powerstation_destroyed
  • radar_destroyed
  • powerrelay_destroyed
  • rocketturret_destroyed
  • sonicturret_destroyed
  • supply_destroyed
  • transportgate_destroyed
  • machineguneturret_destroyed
Team Actions
  • round_win
  • round_lose
  • resource_captured
  • damaged_opposite_bunker (Team managed to damage the enemy bunker with 1000dmg)
Weapon logging for hitgroup, accuracy, and damage statistics.

Logging "Fixes"
  • Logs a "Started Map:..." line for the first map of the server (would normally happen too early to be logged)
  • Logs "commander damage" or "commander poison" as weapon on player_death instead of "commander ability"
Also See
SuperLogs: TF2
SuperLogs: L4D
SuperLogs: Insurgency
SuperLogs: NeoTokyo
SuperLogs: Age of Chivalry
SuperLogs: Fistful Of Frags
SuperLogs: GoldenEye: Source
SuperLogs: CSS
SuperLogs: DODS
SuperLogs: Generic
SuperLogs: ZPS
SuperLogs: HL2DM/SourceForts
SuperLogs: CSpromod
SuperLogs: PVKII


Thanks to psychonic for his SuperLogs plugins + release post. Both plugin and post are based off his work:)

Compiling Notes
SuperLogs: Nuclear Dawn requires SDK Hooks, loghelper and wstatshelper.inc to be in the scripting/include directory when compiling, and therefore, will not compile on the web compiler. Check the other SuperLogs plugins for the wstatshelper.inc file.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (superlogs-nucleardawn.sp - 13.0 KB) Dołączona grafika superlogs-nucleardawn.smx (14.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych