Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaka to broń dla nieżywych


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.02.2012 20:07

Witam, plugin: http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1 da się przerobić żeby tylko gracza nieżywi widzieli jaka to broń ?

#2 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.02.2012 23:30

Witam, plugin: http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1 da się przerobić żeby tylko gracze nieżywi widzieli jaka to broń ?



#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 23:54

da się przerobić żeby tylko gracza nieżywi widzieli jaka to broń ?


specjalnie dałem złośliwy deczko komentarz do tego, który usunął Onyke, żeby podkreślić że nie wiadomo o co Ci chodzi.

Opisz to jeszcze raz, bo to zdanie nic nie mówi
  • +
  • -
  • 0

#4 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.02.2012 00:05

Chciałbym przerobić ten plugin tak aby tylko nieżywy gracz widział jaką bron ma żywy gracz. Gracz który żyje nie widzi danej broni tylko gracz który nie żyje i patrzy się na grających bądź siedzi na spec. Wszystko jasne ?

#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2012 15:02

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define MAX_NUM 32
#define SET_NUM 31
new const PLUGIN[] = "Co to za bron?"; //jak wiesz to zgadnij...
new const AUTHOR[] = "[H]ARDBO[T]"; //jesteś zbyt mądry/a by to zmieniać ;)
new const VERSION[] = "1.0"; //no przeróbek nie było wiec standard wersja
new const CfgFile[] = "nazwa_broni"; // zmieniłeś/aś nazwę pliku CFG? zmien także tą nazwę...
new Info[512],
NazwaBroni[31],
On;
public plugin_init()
{
On = register_cvar("ctzb_dziala","1");
if(get_pcvar_num(On) == 0) return PLUGIN_HANDLED;

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")

//nazwy broni w ziennych...
NazwaBroni[1] = register_cvar("ctzb_bron_p228","P228");
NazwaBroni[2] = register_cvar("ctzb_bron_scout","SCOUT");
NazwaBroni[3] = register_cvar("ctzb_bron_hegrenade","HEGRENADE");
NazwaBroni[4] = register_cvar("ctzb_bron_xm1014","XM1014");
NazwaBroni[5] = register_cvar("ctzb_bron_c4","C4");
NazwaBroni[6] = register_cvar("ctzb_bron_mac10","MAC10");
NazwaBroni[7] = register_cvar("ctzb_bron_aug","AUG");
NazwaBroni[8] = register_cvar("ctzb_bron_smokegrenade","SMOKEGRENADE");
NazwaBroni[9] = register_cvar("ctzb_bron_elite","ELITE");
NazwaBroni[10] = register_cvar("ctzb_bron_fiveseven","FIVESEVEN");
NazwaBroni[11] = register_cvar("ctzb_bron_ump45","UMP45");
NazwaBroni[12] = register_cvar("ctzb_bron_sg550","SG550");
NazwaBroni[13] = register_cvar("ctzb_bron_galil","GALIL");
NazwaBroni[14] = register_cvar("ctzb_bron_famas","FAMAS");
NazwaBroni[15] = register_cvar("ctzb_bron_usp","USP");
NazwaBroni[16] = register_cvar("ctzb_bron_glock18","GLOCK18");
NazwaBroni[17] = register_cvar("ctzb_bron_awp","AWP");
NazwaBroni[18] = register_cvar("ctzb_bron_mp5navy","MP5NAVY");
NazwaBroni[19] = register_cvar("ctzb_bron_m249","M249");
NazwaBroni[20] = register_cvar("ctzb_bron_m3","M3");
NazwaBroni[21] = register_cvar("ctzb_bron_m4a1","M4A1");
NazwaBroni[22] = register_cvar("ctzb_bron_tmp","TMP");
NazwaBroni[23] = register_cvar("ctzb_bron_g3sg1","G3SG1");
NazwaBroni[24] = register_cvar("ctzb_bron_flashbang","FLASHBANG");
NazwaBroni[25] = register_cvar("ctzb_bron_deagle","DEAGLE");
NazwaBroni[26] = register_cvar("ctzb_bron_sg552","SG552");
NazwaBroni[27] = register_cvar("ctzb_bron_ak47","AK47");
NazwaBroni[28] = register_cvar("ctzb_bron_knife","KNIFE");
NazwaBroni[29] = register_cvar("ctzb_bron_p90","P90");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_cfg(){
new FileName[256]; format(FileName, 255, "addons/amxmodx/configs/%s.cfg",CfgFile);
if(!file_exists(FileName)){
log_to_file("addons/amxmodx/logs/%s.error_log", "Brak pliku: %s.cfg",CfgFile,CfgFile);
log_to_file("addons/amxmodx/logs/%s.error_log", "Sprawdz czy w addons/amxmodx/configs/ masz plik: %s.cfg",CfgFile,CfgFile);
//-------------------------//
log_amx("Brak pliku: %s.cfg",CfgFile);
log_amx("Sprawdz czy w 'addons/amxmodx/configs/' masz plik: '%s.cfg'",CfgFile);
//-------------------------//
for(new i=0; i<=get_maxplayers(); i++){
if(is_user_admin(i)){
console_print(i,"Brak pliku: %s.cfg",CfgFile);
console_print(i,"Sprawdz czy w addons/amxmodx/configs/ masz plik: %s.cfg",CfgFile);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
else{
//-------------------------//
log_amx("********** USTAWIENIA ********* WCZYTANE **********");
log_amx("********** Wykryto plik: %s.cfg **********",CfgFile);
log_amx("********** USTAWIENIA ********* WCZYTANE **********");
//-------------------------//
server_cmd("exec addons/amxmodx/configs/%s.cfg",CfgFile);
server_exec();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock LoadData(id, level){
if(get_pcvar_num(On) == 0) return;
format(Info, 511, "Aktualna Bron:%s", level);
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id);
write_byte(0);
write_string(Info);
message_end();
}
public UpdateHUD()
{
for (new id=0; id < 32; id++)
{
if (is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
{
new index,bodypart
get_user_aiming(id,index,bodypart)

if(index >= 0 && index < 32 && is_user_connected(index) && is_user_alive(index) && get_pcvar_num(On) == 1)
{
new Bron[MAX_NUM];
new N
switch(get_user_weapon(id))
{
case CSW_P228:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[1], Bron, SET_NUM);

case CSW_SCOUT:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[2], Bron, SET_NUM);

case CSW_HEGRENADE:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[3], Bron, SET_NUM);

case CSW_XM1014:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[4], Bron, SET_NUM);

case CSW_C4:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[5], Bron, SET_NUM);

case CSW_MAC10:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[6], Bron, SET_NUM);

case CSW_AUG:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[7], Bron, SET_NUM);

case CSW_SMOKEGRENADE:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[8], Bron, SET_NUM);

case CSW_ELITE:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[9], Bron, SET_NUM);

case CSW_FIVESEVEN:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[10], Bron, SET_NUM);

case CSW_UMP45:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[11], Bron, SET_NUM);

case CSW_SG550:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[12], Bron, SET_NUM);

case CSW_GALIL:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[13], Bron, SET_NUM);

case CSW_FAMAS:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[14], Bron, SET_NUM);

case CSW_USP:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[15], Bron, SET_NUM);

case CSW_GLOCK18:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[16], Bron, SET_NUM);

case CSW_AWP:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[17], Bron, SET_NUM);

case CSW_MP5NAVY:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[18], Bron, SET_NUM);

case CSW_M249:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[19], Bron, SET_NUM);

case CSW_M3:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[20], Bron, SET_NUM);

case CSW_M4A1:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[21], Bron, SET_NUM);

case CSW_TMP:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[22], Bron, SET_NUM);

case CSW_G3SG1:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[23], Bron, SET_NUM);

case CSW_FLASHBANG:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[24], Bron, SET_NUM);

case CSW_DEAGLE:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[25], Bron, SET_NUM);

case CSW_SG552:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[26], Bron, SET_NUM);

case CSW_AK47:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[27], Bron, SET_NUM);

case CSW_KNIFE:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[28], Bron, SET_NUM);

case CSW_P90:
N = get_pcvar_string(NazwaBroni[29], Bron, SET_NUM);

}
LoadData(id, N);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


spróbuj

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 19.02.2012 15:02

  • +
  • -
  • 0

#6 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.02.2012 15:53

nie pokazuje ani dla żywych ani dla martwych




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych